لاغری سریع و بدون بازگشت با هیپنوتیزم

لاغری با هیپنوتیزم

لاغری سریع و بدون بازگشت با هیپنوتیزم

از مشکلات بزرگ کسانی که رژیم لاغری می گیرند این است که نمی توانند رژیم خودشان را کنترل کنند. یک روش مطمئن و علمی برای کنترل اراده در خوردن و لاغر شدن وجود دارد که آن لاغری سریع و بدون بازگشت با هیپنوتیزم است. با کمک هیپنوتیزم می توان ذهن خوداگاه و نیمه خوداگاه را طوری عادت داد که بر عادات غذایی خود کنترل داشته باشند. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که در برابر خوردن و خوراکی ها مقاوم نیستید با ما در مطلب لاغری سریع و بدون بازگشت با هیپنوتیزم همراه باشید.

عملکرد هیپنوتیزم در لاغری

لاغری یک فرایند ذهنی و روانشناختی می باشد. فردی که می خواهد لاغر شود باید بر ذهن خود اراده و کنترل داشته باشد. کسی می تواند اراده نخوردن و لاغر شدن و لاغر ماندن را داشته باشد که بر ذهن ناخوداگاه خود تسلط داشته باشد. هیپنوتیزم در کنترل اراده به شما کمک می کند.

هیپنوتیزم در لاغری

عملکرد هیپنوتیزم در لاغری

کنترل عادات غذایی با هیپنوتیزم

هیپنوتیزم با کنترل عادات غذایی می تواند شما را به لاغری سریع برساند. برای لاغری سریع و بدون بازگشت با هیپنوتیزم ذهن ناخوداگاه و نیمه ناخوداگاه شما آماده می شود تا عادات غذایی خود را کنترل کرده و لاغر شوید.

افزایش اعتماد به نفس با هیپنوتیزم

با هیپنوتیزم اعتماد به نفس شما بیشتر می شود و کم تر به خوردن گرایش پیدا می کنید. بین توجه به سلامت و اعتماد به نفس رابطه وجود دارد یعنی هر چه اعتماد به نفس شما بیشتر شود، میل به خوردن هم در شما کاهش می یابد و این با افزایش اعتماد به نفس ممکن است. هیپنوتیزم تمایل به خوردن را در شما کنترل می کند.

جلوگیری از پرخوری با هیپنوتیزم

پرخوری یعنی خوردن غذاهای پرکالری با حجم زیاد در مدت زمان گوتاه که باعث چاق شدن فرد می شود. با کمک هیپنوتیزم می توانید یک ترمز ذهنی را برای خود ایجاد کنید. می توانید در برابر وسوسه های خوردن کنترل داشته باشید و رژیم خود را رها نکنید.

ریشه یابی پرخوری با هیپنوتیزم

برای اینکه بر خوردن اراده داشته باشید و پرخوری نکنید باید علت آن را بشناسید. مشکلاتی که در ناخوداگاه افراد وجود دارد می تواند باعث پرخوری در افراد شود. خاطرات بد گذشته و آسیب هایی که از گذشته بر افراد وارد شده است، همه می تواند عاملی بر پرخوری باشد.

افزایش انگیزه برای لاغر شدن

افزایش انگیزه برای لاغر شدن

انگیزه لاغر شدن با هیپنوتیزم

به روش لاغری سریع و بدون بازگشت با هیپنوتیزم می توان در افراد انگیزه ایجاد کرد تا به لاغری و لاغر شدن فکر کنند. موانعی را که به وسیله ضمیرناخوداگاه بر سر راه شما وجود دارد و اجازه لاغر شدن را نمی دهد، بر می دارد. در شما انگیزه برای لاغر شدن و ورزش کردن ایجاد می شود.

تعیین هدف و تمرکز با هیپنویزم

لاغری با هیپنوتیزم باعث می شود که هدف مشخصی داشته باشید. داشتن هدف از عوامل مهم در لاغری است. با هیپنوتیزم، انگیزه شما برای لاغر شدن بیشتر می شود.

طول مدت لاغری سریع و بدون بازگشت با هیپنوتیزم

در طول دوره لاغری با هیپنوتیزم باید هر هفته تمرینات ویژه ای را انجام دهید. مغز شما با تمرینات و تجربه جدید می تواند تغییر کند. طول مدت این دوره بین 10 تا 12 هفته تخمین زده شده است که البته به میزان هیپنوتیزم پذیری در افراد هم بستگی دارد.

مزیت لاغری با هیپنوتیزم

  • کنترل کردن عادات غذایی
  • افزایش و تقویت اعتماد به نفس
  • جلوگیری از پرخوری
  • بیشتر شدن انگیزه
  • اصلاح تصویر بدنی
  • درمان استرس و اضطراب
  • افزایش انگیزه برای ورزش کردن

لاغری سریع و بدون بازگشت با هیپنوتیزم برای چه کسانی مناسب است؟

  • اگر می خواهید لاغر شوید و اراده ندارید.
  • اگر پرخوری می کنید.
  • اگر قصد دارید تا لاغری با برنامه در ضمیر ناخوداگاهتان به ثبت برسد.
  • اگر تمایل زیادی به خوردن و خوراکی ها دارید.
  • اگر می خواهید لاغری ماندگار داشته باشید.
  • اگر لاغری بدون بازگشت و سریع می خواهید.

آیا هیپنوتیزم باعث لاغری می شود؟

چاقی عیب نیست بلکه زیبایی را کم می کند. برای لاغر شدن راه های زیادی وجود دارد. انواع گوناگونی از رژیم های لاغری وجود دارد که ممکن است خود شما بارها آن ها را انجام داده اید ولی به نتیجه ماندگاری در لاغر شدن نرسیدید. دوباره به وزن قبلی بازگشتید و پرخوری را ادامه دادید. برای لاغر شدن و کنترل اراده خوردن باید ضمیر ناخوداگاه فعال شود و ضمیر ناخوداگاه در آرامش باشد. لاغری سریع و بدون بازگشت با هیپنوتیزم باعث می شود که هم اعتماد به نفس پیدا کنید و هم اراده تان در نخوردن بیشتر شود. هیپنوتراپی لاغری یک درمان و روش علمی است که همرا به تغذیه مناسب و ورزش کردن صورت می گیرد.

لاغری با هیپنوتیزم

تاثیر- هیپنوتیزم- بر- لاغری

موانع کاهش وزن در افراد چیست؟
  • آرامش با خوردن غذا
  • ناآگاهانه خوردن
  • ورزش نکردن
  • خوردن غذاهای ناسالم
سخن آخر

در این مطلب درباره لاغری سریع و بدون بازگشت با هیپنوتیزم مطالبی را خواندیم و متوجه شدیم که در لاغری با هیپنوتیزم باید به ذهن ناخوداگاه دست پیدا کرد و علت یابی کرد. سپس دلایل پرخوری را یافته و عادات خوب جایگزین عادات بد می شود. این روش لاغری نیاز به شرکت در جلسات متعدد هیپنوتراپی با دکتر هیپنوتیزم دارد. اگر تصمیم دارید که اصولی و علمی بر خوردن و عادات غذاییتان کنترل و اراده داشته باشید با کلینیک حس نو وقت مشاوره و راهنمایی جهت درمان داشته باشید.

سوالات متداول لاغری سریع و بدون بازگشت با هیپنوتیزم

1در جلسات هیپنوتراپی لاغری چه اتفاقی می افتد؟
در اولین جلسه هیپنوتراپی لاغری بهترین دکتر هیپنوتیزم ذهنتان را آرام می کند. بعد از اینکه ذهنتان آرام شد، هیپنوتراپیست به ذهن ناخوداگاهتان خطور کرده و دلایل پرخوری را در شما پیدا می کند. هیپنوتراپیست از شما می خواهد که در مقابل راه های جدید قرار بگیرید. می توانید راه حل هایی که به شما احساس خوبی نمی دهد را انجام ندهید.
2آیا هیپنوتیزم لاغری برای همه افراد مناسب است؟

هیپنوتیزم را در هر سنی می توان انجام داد و محدودیت سنی هم ندارد. افرادی می توانند نتیجه بگیرند که ان را باور داشته و درک کرده اند.

3هیپنوتراپی لاغری چیست؟
لاغری با هیپنوتیزم یک روش درمانی روانی است که باعث می شود عادات بد را کنار گذشته و عادات خوب را جایگزین کنید. مثلا پرخوری و میل به غذا خوردن زیاد را در افراد کاهش می دهد. در واقع عادات اشتباه غذایی در افراد به کمک هیپنوتیزم اصلاح می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین