بهترین دکتر هیپنوتیزم

بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران

  بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران

برای درمان بیماری ها و اختلالات روانی باید به یک متخصص روانشناس که بهترین دکتر هیپنوتیزم است، مراجعه کنیم. یک متخصص هیپنوتیزم با بررسی سابقه پزشکی در افراد می تواند راه درمان اختلال روانی در فرد را پیدا کند و بهترین روش درمان را انتخاب کند. در ادامه یکسری از خصوصیات متخصص خوب هیپنوتیزم را بیان می کنیم.

  • دکتر هیپنوتیزم از روش های درمانی با هیپنوتیزم به درمان بیماری ها می پردازد. از ویژگی های یک دکتر خوب هیپنوتیزم این است که تجربه کافی در استفاده از این روش درمانی روی بیمار را داشته باشد.
  • یک دکتر هیپنوتیزم نباید از واکنش های بیمار در طول دوره درمان متعجب شود و نه خوشحال شود. باید رفتاری کاملا حرفه ای و تخصصی داشته باشد. بتواند نوع و شدت بیماری را تشخیص دهد، زیرا روان درمانی باید بر پایه شناخت درست از بیماری صورت گیرد.
  • یک متخصص هیپنوتیزم حرفه ای و مورد اعتماد باید مقدار و میزان هیپنوتیزم پذیری در افراد را تشخیص بدهد. زیرا میزان استعداد در هیپنوتیزم پذیری افراد با هم فرق دارد. بهترین راه هم انجام تست های هیپنوتیزم پذیر از سمت متخصص است.
  • برای انتخاب دکتر هیپنوتیزم در تهران به سوابق و تبحر فرد باید دقت شود. بهتر است رزومه این شخص را بررسی و مطالعه نمایید. مدارک مرتبط با این رشته را در رزومه ایشان حتما پیدا کنید. با یک انتخاب درست می توانید تجربه بسیار خوبی از این درمان را داشته باشید.

هیپنوتیزم درمانی با بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران

برای آنکه با کار و خصوصیات درمانی بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران آشنا شوید بهتر است که ابتدا درباره هیپنوتیزم، هیپنوتراپ و یا دکتر هیپنوتیزم بیشتر بدانیم. هیپنوتراپی و هیپنوتیزم درمانی یک روش موثر و کارامد در درمان بسیاری از بیماری های روانی است. زمانی این درمان به خوبی انجام می گیرد که توسط شخصی معتبر و مطمئن انجام گیرد. یک متخصص خوب هیپنوتیزم درمانی باید از منابع معتبر اموزش های لازم را دیده و گواهی نامه تخصصی در این رشته درمانی را داشته باشد.

خیلی از افراد در طی زمان های مختلف و به دلایل متفاوت دچار برخی بیماری های روحی و یا جسمی شده اند که ترجیح می دهند آن ها را از طریق هیپنوتیزم تحت نظر یک دکتر حرفه ای بر طرف کنند.

برخی از این بیماری های روحی عبارت اند از: پرخاشگری، ترس ها و استرس های بی دلیل، وسواس فکری یا وسواس از نظر بهداشت، تضعیف حافظه، نداشتن اعتماد به نفس، اضطراب های مداوم و آزاردهنده، لکنت زبان، پانیک (هراس)، سردردهای تنشی و میگرن، افزایش خلاقیت در کارها و هنر، دستیابی به موفقیت ها تحصیلی و… از جمله موارد آزار دهنده ای می باشند که مردم برای رفع آن ها، ترجیح میدهند به روش های نوین هیپنوتیزم مراجعه کنند.

برخی از بیماری های جسمی نیز مانند چاقی و لاغری اذیت کننده و ترک مواد مخدر و سیگار نیز از مواردی هستند که افراد برای گرفتن نتیجه مثبت و رضایت و اطمینان خاطر به هیپنوتیزم تراپ خوب در تهران مراجعه می کنند.

بهترین دکتر هیپنوتیزم

هیپنوتیزم درمانی با بهترین دکتر هیپنوتیزم

درمان اختلالات روانی با بهترین دکتر هیپنوتیزم

برای درمان فوبیاها، پنیک اتک ها، تجاوزها، خاطرات بد و پیدا کردن ریشه رفتارهای غلط ما و درست کردن آن ها می توانید از هیپنوتیزم و هیپنودرمانی استفاده کنید. با بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران یک درمان درست و اصولی را داشته باشید.

هیپنوتیزم در واقع نوعی انرژی درمانی و یا معجزه نیست، دکتر متخصص روانشناس و هیپنوتیزم قبل از اقدام به شروع هیپنوتیزم روی بیمار، با انجام تست شخصیت شناسی و رفتار شناسی که با علم روانشناسی، مهارت ها و تجربه های هیپونتیزمی به دست آورده اند، ابتدا درباره سطح هیپنوتیزم پذیری سوژه در ذهن بیمار، تحقیق و بررسی می کنند سپس نظرشان را اعلام می کنند.

اگر هیپنوتیزم از نظر دکترهای متخصص در این امر تاثیری مثبت داشت آن را روی فرد پیاده می کنند اما اگر به این نتیجه برسند که تاثیری ندارد و فرد به به سطح خلسه هیپنوتیزمی مناسبی نمی رسد این عملیات را روی او انجام نمیدهد.

اگر هیپنوتیزور، مهارت، تجربه و علم و مطالعه کافی در این زمینه نداشته باشد، به خلسه هیپنوتیزمی و نتایج درمانی مناسب و دلخواه نمی رسیم.  اگر فرد وارد خلسه هیپنوتیزمی شد، یک هیپنوتراپ خوب باید بتواند بهترین راه را متوجه شود و عملکرد درست را انجام دهد.

امروزه هیپنوتیزم درمانی طرفداران زیادی پیدا کرده است و از آنجاییکه جنبه علمی دارد، بسیاری افراد به آن اعتماد پیدا کرده اند و برای درمان بسیاری از بیماری های روانی به دکتر هیپنوتیزم مراجعه می کنند. از بهترین متخصصان در زمینه روانشناسی و هیپنوتیزم می توان به مانا هومن بهترین روانشناس و دکتر هیپنوتیزم اشاره داشت. مانا هومن دارای درجات معتبر دانشگاهی است که در مجموعه و موسسه حس نو فعالیت می کنند. در این موسسه درمان های مربوط به فکر و ذهن انجام می شود. اگر به دنبال یک هیپنوتیزم تراپ خوب هستید و یا می خواهید با تشخیص و درمان بهترین متخصص هیپنوتیزم درمان شوید، مانا هومن می تواند بهترین انتخاب باشد.

هیپنوتیزم و هیپنوتراپی چیست؟

بسیاری از افراد هیپنوتیزم را کاری عجیب و غریب می پندارند، اما در اصل هیپنوتیزم یک پدیده طبیعی در مغز انسان است. هیپنوتیزم جادو یا سرگرمی نیست. همانگونه که به آن اشاره شد، هیپنوتیزم یک درمان از نوع انرژی درمانی است. از هیپنوتیزم در حوزه های پزشکی و روانشناسی بسیار استفاده می شود. متخصصان در این دو رشته برای درمان و بهبود بیمارانشان از این علم جدید استفاده می کنند. درباره هیپنوتیزم اینگونه باید گفت که طبق باورهای غلط یک خواب و یا در اغماء رفتن نیست.

دکتر هیپنوتیزم با علمی که در انجام عملیات هیپنوتیزم درمانی دارد به ذهن ناخوداگاه افراد دسترسی پیدا کرده و آرامش و ریلکسی در بیمار ایجاد می کند. بیماری که هیپنوتیزم می شود، به لایه های عمیق هوشیاری و ناخوداگاه ذهنش دسترسی پیدا می کند.

اختلالات قابل درمان با هیپنوتیزم

درمان با هیپنوتیزم

اختلالات قابل درمان با هیپنوتیزم

اغلب اختلالات با هیپنوتیزم و از طریق بترین دکتر هیپنوتیزم درمان می شوند. بسیاری از مشکلات روانی قابل درمان ریشه در عدم اعتماد به نفس، اعتیاد، نحوه نگرش و عقاید، ژنتیک و انتقال دهنده های شیمیایی و هورمونی دارند. اختلالاتی که ریشه در این عوامل دارند به راحتی درمان می شوند. از اختلالات قابل درمان با هیپنوتیزم می توان موارد زیر را اشاره کرد.

درمان دردهای جسمانی درمان پانیک اتک با هیپنوتیزم
درمان اختلالات جنسی درمان انحرافات جسمی
درمان اضطراب و استرس با هیپنوتیزم درمان لکنت زبان
درمان افسردگی درمان انواع فوبیا
درمان وسواس درمان تیک عصبی
درمان حمله هراس درمان اختلالات خوردن
درمان پرخاشگری درمان کم رویی و خجالت و غیره

از کابرد هیپنوتیزم و هیپنوتراپی هم می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم.

  • هیپنوتیزم و اعتماد به نفس
  • هیپنوتیزم و تقویت کردن اراده
  • هیپنوتیزم و پیشرفت در تحصیل
  • هیپنوتیزم و عملکرد در ورزش

تاثیر هیپنوتیزم درمانی در درمان اختلالات روانی

اثر هیپنوتیزم درمانی

تاثیر هیپنوتیزم درمانی در درمان اختلالات روانی

همانگونه که گفته شد می توان با هیپنوتیزم بسیاری از بیماری ها را درمان کرد. با درمان اختلالات روانی به وسیله هیپنوتیزم و بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران تاثیرات مثبتی را در افراد بیمار می توان مشاهده کرد.

  1. هیپنوتیزم می تواند قدرت تخیل را در افراد تقویت کند و فرد بیشترین استفاده از مغزش را بهره برداری کند.
  2. با هیپنوتیزم آرامش درونی به افراد وارد می شود.
  3. امراض روانی در تبهکاران درمان می شود.
  4. افکار منفی و پست در افراد دور می شود.
  5. هیپنوتیزم باعث ایجاد کنترل فکر می شود که می توان با آن تغییر روحیات را ایجاد کرد.

درمان پانیک اتک با هیپنوتیزم

بیماری پانیک اتک احساسی غیر منطقی در ترس است. این بیماری باعث ایجاد نشانه های جسمی مثل تپش قلب، نفس زدن تند، تعریق و حالت تهوع می شود. در هنگام وقوع حملات پانیک اتک شخص بیمار کنترل طبیعی خود را از دست می دهد و حتی ممکن است دچار حملات قلبی هم بشود. این بیماری از نوع بیماری های مستقل شناخته شده است که باید زیر نظر متخصص درمان شود. برای درمان این بیماری باید در ابتدا بررسی هایی انجام شود. بعد از آن که شناخت انجام شد، درمان شروع می شود. برای درمان این بیماری حتما به یک روان درمانگر و متخصص روانشناسی باید مراجعه کرد.

هیپنوتیزم درمانی با بهترین متخصص هیپنوتیزم که بهترین روانشناس هم هست باید انجام شود. زیرا هیپنوتراپی به تنهایی این عارضه را درمان نمی کند و باید روان درمانی هم صورت گیرد.

در درمان پانیک اتک با هیپنوتیزم فرد بیمار وارد خلسه عمیقی می شود. در حالت خلسه با استفاده از تکنیک هایی به ریشه بیماری دست پیدا خواهد شد. درمان با هیپنوتیزم، بین 6 تا 7 جلسه انجام می شود ولی برای درمان کامل تا 12 جلسه لازم دارد.

درمان افسردگی با هیپنوتیزم

درمان بیماری افسردگی با هیپنوتیزم نتایج درمانی بسیار خوبی را دارد. در بسیاری از موارد، داروها و شوک ها نتیجه ای نمی دهند و فقط درمان با هیپنوتراپی است که افسردگی را از بین می برد. البته بستگی به نوع افسردگی هم دارد که درمان با روانپزشک و دارو صورت گیرد و یا تحت درمان با روان درمانگر و هیپنوتراپ صورت گیرد.

درمان فوبیا با هیپنوتیزم

فوبیا همان اختلال اضطراب است که درمان های گوناگونی دارد. درمان هیپنوتیزمی فوبیا بسیار موثر واقع می شود. در حدی که نگرش و باور فرد تغییر می کند. با این درمان می توان بر ترس های غیرمعقول و ناگهانی غلبه کرد.

فرد بیمار ممکن است یکبار و یا چندبار حملات فوبیا را تجربه کرده باشد و این باعث شرطی سازی در ضمیر ناخوداگاه می شود با هیپنوتراپی می توان شرطی سازی مثبت را به وجود آورد. در نهایت آرامش جایگزین ترس های بی منطق و بی دلیل می شود. درمان فوبیا با هیپنوتیزم می تواند پایدار باشد به شرط آنکه مراحل درمانی منظم و روتین طی شود. به طور میانگین بین 8 تا 12 جلسه درمان لازم است تا فرد بیمار بر ترس های خود غلبه کند و به زندگی عادی خود برگردد.

بیش از صد نوع فوبیا وجود دارد که از انواع فوبیاها می توان به فوبیای ترس از محیط های اجتماعی، فوبیای ترس از ارتفاع، فوبیای ترس از حیوانات و فوبیای ترس از جراحت و خون نام برد. درمان فوبیا با هیپنوتراپی به نوع فوبیا و علل به وجود آمدن آن هم بستگی دارد. درمان در همه افراد یکسان نمی باشد.

نشانه های هیپنوتیزم شدن افراد

  • گرمای یا سرمای بدن: یکی از رایج ترین تغییر در افرادی که هیپنوتیزم شدن تغییر دمای بدنشان است، برخی احساس سرما و برخی احساس گرما می کردند.
  • احساس سبکی: برخی احساس سبک وزنی و برخی بالعکس احساس سنگین وزنی می کنند.
  • لرزش پلک ها: این مورد یکی از شایع ترین علائم هیپنوتیزم در تمامی افراد می باشد.
  • اشک ریختن: اکثر سوژه ها بعد از خارج شدن از حالت خلسه متوجه خیسی چشم هایشان و تجمع اشک در اطراف چشمانشان می شوند، یا برخی از آن ها بعد از هوشیاری متوجه قرمزی چشمانشان می شوند.
  • گردش کره چشم به سمت بالا: برخی از افراد که عملیات هیپنوتیزم روی آن ها آغاز شده به محض ورود به حالت خلسه مردمک چشم آن ها به سمت بالا و عقب حرکت کرده و در این حالت سفیدی کره چشم فرد دیده می شود.
ریلکس شدن با هیپنوتیزم

نشانه های هیپنوتیزم شدن افراد

میزان هیپنوتیزم پذیری در افراد

در واقع افراد جامعه از نظر سطح هیپنوتیزم پذیری به سه سطح تقسیم می شوند:

  • آپولونین: این افراد هیپنوتیزم نمی شوند یا درصورت هیپنوتیزم شدن وارد خلسه عمیق نمی شوند.
  • اودوسین: این افراد هیپنوتیزم می شوند اما وارد خلسه های متوسط می شوند.
  • آدنوزین: این افراد علاوه بر این که به خوبی هیپنوتیزم می شوند، به خلسه های عمیق هم می رسند.

با توجه به تحقیقات و آزمایش های فراوان تحت نظر بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران افراد به طور معمول از دسته اودوسین می باشند یعنی وارد خلسه های متوسط می شوند و بسته به این که به خصوصیات کدام دو گروه دیگر نزدیک تر می باشند خلسه های متفاوتی را تجربه می کنند.

اما مهم ترین نکته در مورد هیپنوتیزم درمانی این می باشد که هرکس تمایل به انجام این کار داشته باشد و همکاری خوبی از خود نشان دهد و یا قدرت تصویر سازی بالایی داشته باشد وارد سطح خلسه قابل قبول و خوبی می شود و می تواند نتایج خوبی از این شیوه درمانی نوین بگیرد.

معمولا افرادی که تجربه هیپنوتیزم شدن را در طول زندگی خود داشته اند، آن را جالب ترین و بهترین اتفاق زندگی خود می دانند و گاهی صادقانه اعلام می کنند کاش از این حس و حال خوب خارج نمی شدند و همیشه در آن باقی می ماندند.

هیپنوتیزم شدن افراد

میزان هیپنوتیزم پذیری در افراد

احساس یک فرد در زمان هیپنوتیزم چگونه است؟

حس هیپنوتیزم شدن در افراد مانند یک ریلکسیشن عمیق است. کسی که هیپنوتیزم می شود به یک نوع آرامش عمیق می رسد. این احساس ممکن است با یک سستی و کرختی احساس شود. اما فرد هیپنوتیزم شده می تواند صدای درمانگر و متخصص هیپنوتیزم را بشنود. صداهای محیط اطرافش را هم می تواند بشنود اما ذهنش متمرکز است و هواسش پرت نمی شود.

در حالت هیپنوتیزم شدن تجسم افراد بیشتر می شود. در برخی از اشخاص هم تجسم مانند واقعیت می شود. حالت هوشیاری فرد به محیطش زیاد می شود. اما توجه او بیشتر به فرایندهایی است که در ارتباط با هیپنوتیزم اتفاق می افتد.

آرامش در فرد هیپنوتیزم شونده اتفاق می افتد و تا جایی است که برای هیپنوتیزم شونده مانند ساعت ها خوابیدن است.

درمان با هیپنوتیزم چگونه است؟

درمان هیپنوتیزمی مانند درمان های دیگری است که برای رفع مشکلات درمانی استفاده می شود. درمان هایی مثل روان درمانی و روانپوشی است که در درمان اختلالات روانی استفاده می شود. در واقع اصول درمان با هیپنوتیزم با سایر روش های درمان اختلالات روانی تفاوتی ندارد.

در ابتدا مشکل بیمار و شدت آن باید توسط روان درمانگر بررسی شود. با مصاحبه بالینی می توان به این مورد دسترسی پیدا کرد. پس متخصص هیپنوتیزم باید فرایند درمان را با اشراف کامل به مشکل شروع کند.

ممکن هیپنوتراپیست بعد از بررسی مشکل به این نتیجه برسد که باید از روش های درمانی دیگر هم برای از بین بردن مشکل استفاده کند. یک دکتر خوب هیپنوتیزم می تواند در زمان کوتاه و به بهترین روش، مشکل و اختلال را در بیمار برطرف کند. بهتر است مسیر درمان را به دست دکتر هیپنوتیزم خود بسپارید.

مراحل درمان با هیپنوتیزم توسط متخصص هیپنوتیزم

مراحل درمان با هیپنوتیزم

مراحل درمان با هیپنوتیزم توسط متخصص هیپنوتیزم

  1. بررسی نوع و شکل مشکل در فرد بیمار
  2. بررسی میزان هیپنوتیزمی در مراجعه کننده
  3. هیپنوتیزم بوسیله دکتر روانشناس
  4. هیپنوتراپ درمان را با حالت خلسه شروع می کند.
چگونه یک هیپنوتراپیست خوب پیدا کنم؟
هیپنوتراپیست خوب

هیپنوتراپیست خوب

یکی از مواردی که در نتیجه گیری درمان با هیپنوتیزم اثر دارد، تبحر روانشناس و متخصص هیپنوتیزم است. برای انتخاب یک دکتر خوب هیپنوتیزم باید رزومه شخص را بررسی نمایید. برای اینکه نه وقت و نه هزینه خود را تلف نکنید، درباره دکتر هیپنوتیزم خود اطلاعات کسب کنید. درباره تحصیلات و مدرک و پایان نامه و تحقیقات او مطالعه کنید. یک دکتر هیپنوتیزم خوب دارای یکسری ویژگی های مشخصی است. موارد زیر را برمی شمریم.

  • بهترین دکتر هیپنوتیزم باید بر تکنیک های محتلف هیپنوتیزم تسلط کافی را داشته باشد.
  • یک هیپنوتراپ خوب باید تجربه خوبی در زمینه درمانی داشته باشد.
نتایج درمانی از هیپنوتراپی

با استناد به پژوهش هایی که انجام شده است، درمان با هیپنوتیزم در کاهش و رفع مشکلات روانی و جسمی اثر بخشی بالایی دارد. ریشه مشکلات و بیماری هایی که در ذهن و مغز افراد است با هیپنوتیزم درمان می شود. می توان با علم هیپنوتیزم به بسیاری از بیماری های روانی و جسمی درمان ماندگار بخشید. هیپنوتیزم درمانی از درمان های موثر در اختلالات روانی و جسمی است. میزان کارایی درمان با هیپنوتیزم تا جایی است که از آن برای درمان های دندانپزشکی هم استفاده می شود. این نشان می دهد که اهمیت و کارایی هیپنوتیزم تا چه میزان است.

فواید هیپنوتیزم چیست؟
فواید هیپنوتیزم

هیپوتیزم

  1. هیپنوتیزم علت و دلایل به وجود آمدن اختلالات و بیماری ها را بررسی می کند.
  2. مزیت های  هیپنوتیزمی به طور علمی و ثابت شده ای مورد بررسی قرار می گیرد.
  3. درمان بیشتر بیماری های روانی با هیپنوتیزم درمانی و بهترین دکتر هیپنوتیزم
  4. بی خطر بودن درمان با هیپنوتیزم
  5. بهترین مزیت هیپنوتیزم ایجاد آرامش است.
قیمت هر جلسه هیپنوتیزم با بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران

قیمت هر جلسه هیپنوتیزم درمانی در افراد مختلف تفاوت دارد. به علاوه هزینه درمان به موضوعات هم وابسته است. درمان با هیپنوتیزم به جلسات متعددی نیاز دارد که تعداد جلسات هم در تعیین هزینه نقش دارند. برای آگاهی از قیمت هیپنوتیزم می توانید با مرکز مشاوره ما تماس گرفته و با توجه به نوع درمان و بیماری شما هزینه مشخص می شود.

سخن آخر

هیپنوتیزم شاید از معدود ترین حالاتی است که افراد پس از وارد شدن به حالت خلسه متوسط رو به عمیق، تمایلی به بازگشت به زندگی عادی و روزمره خود ندارند و ان را بهترین تجربه زندگی خود تلقی می کنند.

این حس ناب و دوست داشتنی به شما کمک می کند تا تحت نظر بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران بتوانید با مشکلات روحی روانی و یا جسمانی خود کنار بیاید و آن ها را بر طرف کنید، البته برای گرفتن نتیجه قطعی از درمان باید خودتان تمایل به انجام هیپنوتیزم داشته باشید و همکاری های کافی را با دکتر خود انجام دهید.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت حس نو و مطالعه مقاله های مختلف روانشناسی آگاهی و اطلاعات خود را افزایش دهید و به روزرسانی کنید. همچنین اگر علاقه مند به شرکت در کارگاه های هیپنوتراپی و مثلهم هستید، جهت کسب طالاعات بیشتر با بهترین روانشناس تهران تماس بگیرید.

سوالات متداول بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران

1آیا درمان عارضه های روحی و روانی با هیپنوتیزم در یک جلسه امکان دارد؟
اینکه هیپنوتیزم درمانی می تواند در فاصله زمانی خیلی کوتاه و حتی یک جلسه ای با شرکت در سمینارها غلط و اشتباه است. این ادعا کاملا غیر علمی و غیر تخصصی است. درمان های فوری اثرات کوتاه مدتی به همراه دارند.

مگر اینکه آن عارضه در افراد بسیار سطحی باشد.

2ایا داشتن تجربه در رزومه دکتر هیپنوتیزم اهمیت دارد؟
با توجه به بررسی ها و مطالعات انجام شده، یک هیپنوتراپ علاوه برکسب آموزش درست در این نوع درمان باید 5 سال تجربه درمانی در هیپنوتیزم درمانی هم داشته باشد.
3

چرا بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران باید یک روان درمانگر با تجربه و متبحری هم باشد؟

یک دکتر هیپنوتیزم باید بر امور و اصول روان درمانی تسلط داشته باشد تا بهترین روش درمانی را برای بیمار انتخاب کند. درمان با تلقین های ساده انجام نخواهد شد.
4آیا ممکن است شخصی که هیپنوتیزم شده است بیدار نشود؟
پژوهش های جدید حاکی از این است که هیپنوتیزم نه خواب است و نه حالتی شبیه به خواب است.

هیپنوتیزم به معنی این است که با کمک تلقین تغییر دادن است. کسی که هیپنوتیزم می شود به راحتی از حالت هیپنوتیزم بیرون می اید. ممکن است تاخیر در خارج شدن از حالت هیپنوتیزم باشد که نشانه ای از مقاومت و یا بروز عوارض است. اگر کسی آموزش صحیح هیپنوتیزم درمانی را دیده باشد، همچین مشکلی پیش نخواهد آمد.

5چه کسانی می توانند از هیپنوتیزم برای درمان اختلالات و بیماری ها استفاده کنند؟

کسانی می توانند از هیپنوتیزم برای درمان استفاده کنند که صلاحیت درمان را دارند. هم باید صلاحیت قانونی داشته باشند و هم صلاحیت علمی را دارا باشند. امروزه پزشکان، دندانپزشکان، ماماها و پرستاران و روانشناسان در زمینه شغلی و علمی خودشان می توانند از هیپنوتیزم استفاده کنند.

6آیا هیپنوتراپی فقط تاثیر وجودی تلقین است؟
هیپنوتیزم فقط با تلقینات مناسب ایجاد شده است. البته که فقط تلقین هم نیست و درمان صورت می گیرد. هیچ ارتباطی با هیچ نیروی دیگری هم ندارد. البته که تاثیر تلقین در درمان با دیگر موارد درمانی هیپنوتیزمی هم کم نیست.
7آیا امکان تاثیر بر اشیاء با نگاه هیپنوتیزمی هست؟
خیر. این موضوع به هیچ عنوان ارتباطی با هیپنوتیزم ندارد. بحث در ارتباط با این موارد به رشته فرا روانشناسی ارتباط پیدا می کند.

24 دیدگاه ها

  1. نانا گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون درباره بهترين دكتر هيپنوتيزم و هيپنوتيزم درماني

  2. ساره گفت:

    يا آموزش هيپنوتيزم هم دارين براي بهترين دكتر هيپنوتيزم شدن؟

    • نینا بهروش گفت:

      می توانید در کارگاه های آموزشی ما شرکت کنید. برای مشاوره و راهنمایی با مرکز مشاوره و درمان تماس بفرمایین.

  3. مونا گفت:

    آیا هیپنوتیزم درمانی برای میگرن هم جواب میده؟

  4. سارا گفت:

    میگرن هم با هیپنوتیزم درمان میشه؟

  5. سیما بینا گفت:

    درمان افسردگی با هیپنوتیزم چقدر طول می کشه؟

  6. شادی گفت:

    آیا ممکنه فردی اصلا هیپنوتیزم نشه ؟

  7. ندا گفت:

    حس هیپنوتیزم به نظرن جالب و آرامش دهنده است.

  8. داریوش گفت:

    شما مشاوره هم دارین؟

  9. هاشمی گفت:

    مرسی…بی نظیر بود

  10. سمانه پاکدل گفت:

    سلام خسته نباشید
    این مدل درمان فوبیا چقدر جواب میده و چقدر تضمین داره؟

    • نینا بهروش گفت:

      بهتر است برای مشاوره به مرکز تخصصی و درمانی حس نو مراجعه نمایید.

    • نینا بهروش گفت:

      درمان با هیپنوتیزم به مقدار هیپنوتیزم پذیری هر فرد بستگی دارد که در جلسات اول تست و بررسی می شود.

  11. شهرابی گفت:

    ممنون بابت مطالب مفیدتون

  12. نسیم گفت:

    سلام دکتر هیپنوتیزم برای غرب تهران معرفی میکنید؟

  13. هاشمی گفت:

    مطلب بسیار عالی بود.مرسی

  14. Reihane گفت:

    سلام شما بهترین دکتری بودید که تا حالا باهاش مشاوره داشتم
    به همه هم پیشنهاد می کنم که بیان پیش شما

  15. محدثه تقوی گفت:

    درمان هیپنوتیزمی به تنهایی استفاده می شه یا با درمان های دیگه ترکیب میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین