ان ال پی

روش ان ال پی

یکی ازمشهوترین روش ها و کارگاه های روانشناسی، موضوع روش ان ال پی می باشد، این موضوع به قدری کاربرد دارد و گسترده است که اگر در مورد آن چیزی نمی دانید، ما در این مقاله تلاش کردیم مهم ترین نکات، تاثیرات آن روی زندگی، کاربردها و ویژگی های مهم آن را برایتان شرح دهیم.

ان ال پی مخفف چیست

کلمه ان ال پی مخخف سه کلمه می باشد، NEURO درواقع مربوط به دانش عصب شناسی می شود یعنی با ذهن و اعصاب فرد کار دارد، همانطور که شما می توانید درمورد خیلی از چیزها تصمیم بگیرید و ترتیب آن ها را مرتب کنید، ذهن انسان نیز نیاز به برنامه ریزی دارد و می توانید با کمی تفکر و مطالعه به این قدرت دست یابید.

کلمه Linguistic در حقیقت مربوط به زبان گفتاری و زبان بدنی انسان می شود و هردوی آن را در بر می گیرد که این موضوع نقش به سزایی در ذهن افراد دارد و می تواند آن را به راحتی تحت تاثیر خود در بیاورد.

مورد سوم کلمه Programming به برنامه ریزی اشاره دارد. بنابراین از دو کلمه قبلی می یابیم که شما به راحتی می توانید توسط زبان بدن و زبان گفتار روی ذهن و تفکرات فرد اثر گذاشته و ذهن ناخودآگاه را به راحتی با اراده خود برنامه ریزی کنید.

نام کامل ان ال پی

ان ال پی مخفف چیست

روش ان ال پی

این روش در واقع در برگیرنده تکنیک هایی است که ذهن انسان را از اسارت تفکرات منفی و افراد دیگر آزاد می کند و انسان را نیز از اسارت ذهن خود آزاد می کند. در واقع این تکنیک ها به شما کمک می کنند انرژی های منفی را از خود دور کنید تا شاد و با نگاهی مثبت زندگی کنید.

در یک جمله می توان ان ال پی را این گونه تعریف کرد که با استفاده از آن می توانید مدیریت ذهنتان را به دستان خودتان بگیرید و برای آن برنامه ریزی کنید.

در واقع این تکنیک ها و روش ان ال پی می تواند عادات، رفتار، تفکرات و کلیه افکار تلخ و پلید را از شما دور کند و ذهنتان را از بدی آزاد کند تا بتواند بدون هیچ درگیر ذهنی کارهایتان را به نحوه احسنت انجام دهید و قدرت تصمیم گیری های بزرگ داشته باشید و دیگر محتاج هیچ فردی نباشید.

یکی از موارد مثبت این روش این است که شما تنها با خواندن کتاب ها و مقالات مربوط به ان ال پی می توانید ذهن ناخودآگاهتان را به سمت خوبی ها سوق دهید و اگر زمان کافی ندارید، نیازی به ساعت ها شرکت در کارگاه های مختلف نیست و با روزی چند دقیقه مطالعه می توانید از آن نتیجه بگیرید.

تکنیک های ان ال پی

روش ان ال پی

کاربرد های روش ان ال پی

  • در انتخاب هدف هایتان سردرگمید و احساس پوچی می کنید یا این که تصور میکنید هیچ استعدادی در هیچ زمینه ای ندارید ان ال پی کمک بزرگی می تواند به شما بکند.
  • سال هاست مرور خاطرات تلخ و دردآور عذابتان می دهد و فراموش کردن آن ها کار سخت و دشواری است، روش های ان ال پی به کمک شما می آیند و شما را از آن خاطرات رها میکنند.
  • مدام قبل از انجام هر کاری انرژی های منفی و ترس به سراغتان می آید و شما را از گرفتن تصمیم های درست منصرف میکند روش ان ال پی می تواند آن انرژی های منفی را از شما و افکارتان دورکند.
  • عادت های غلط بسیاری دارید و نمی توانید آن ها را با عادات خوب جایگزین کنید تکنیک های ان ال پی می تواند شما را در این زمینه یاری دهد.

اگر دچار مشکلاتی از این قبیل هستید روش ان ال پی که توسط هزاران دانشمند و محقق تایید شده است، شما می توانید با استفاده از تکنیک های آن، بر اساس منابع درونی و تحولاتی که در ذهن شما رخ می دهد که در حقیقت مسیرهای جدید عصبی در ذهنتان ایجاد می کند، می توانید عادات و رفتار جدیدی پیدا کنید.

تفاوت ان ال پی با روش های دیگر

یکی از اصلی ترین تفاوت های روش ان ال پی با روش های دیگر در این است که شما نیازی به پروسه های درمان چند ساله توسط روانسناس ندارید و می توانید با کمی آگاهی و مطالعات به راحتی مشکلاتتان را حل کنید و ذهن خود را از افکاری که آزارتان می دهد آزاد کنید.

به عنوان مثال با پیشرفت تکنولوژی افراد از استفاده از ابزارهای قدیمی گذشته که اکنون جدید تر و حرفه ای تر آن ها در بازار آمده خودداری می کنند، دقیقا روش ان ال پی نیز همین طور عمل می کند، مردم با شناخت آن و تاثیرات بسیار مثبتش بر زندگی ها از روش های درمان قدیمی و وقت گیر خودداری میکنند.

کاربرد روش ان ال پی

تکنیک ان ال پی

سخن اخر

ان ال پی شاید به ظاهر تنها سه کلمه باشد، اما دنیایی است که خیلی از انسان ها از آن بی خبرند و نمی دانند که اگر اندکی وقت برای شناخت آن بگذارند زندگیشان می تواند به طور کل تغییر کند، چرا که تفکراتشون دیگر مثل سابق نمی ماند و به چیزهایی که در گذشته به شدت وابسته بودند به راحتی دل میکنند.

ما می توانید در کارگاه های تخصصی تکنیک ان ال پی که توسط بهترین روانشناس تهران برگزار می شود شرکت بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین