درمان واژینیسموس با هیپنوتیزم

درمان واژینیسموس

واژینیسموس و درمان آن

واژینیسموس انقباض غیر عادی با شدت زیادی است که در دیواره واژن به صورت ناخوداگاه و غیر ارادی صورت می گیرد. درمان واژینیسموس با هیپنوتیزم برای از بین بردن اضطراب هایی است که باعث ایجاد ناتوانی در برقراری رابطه جنسی بین زوجین صورت می گیرد و باعث پیشامد آشفتگی در روابط زناشویی می گردد.

درمان واژینیسموس با هیپنوتیزم

بیماری واژینیسموس کاملا قابل درمان است و با انجام درمان این اختلال در فرد می توان زندگی عادی را به بیمار بازگرداند. این بیماری باعث می شود که رابطه جنسی برای زنان دردناک و آزار دهنده شود و میل به ایجاد رابطه زناشویی را از بین ببرد. اگر این بیماری درمان نشود، فرد به مرور اعتماد به نفسش را از دست داده و باعث بروز اختلالات دیگری در زندگی او می شود.

در صورت دردناک بودن رابطه جنسی بهتر است که به سکستراپیست مراجعه شود تا علت این مورد مشخص شود و شاید موارد دیگری در ایجاد این اختلال دخیل باشند. پس پیدا کردن علت اصلی در بیماری باید صورت گیرد تا بهترین درمان انجام شود.

از آنجایی که واژینیسموس در ناخوداگاه افراد به وجود می آید پس بهترین درمان آن، درمان واژینیسموس با هیپنوتیزم است. در هیپنوتیزم درمانی واژینیسموس بهتر است که در ابتدا اضطراب ها و استرس هایی که باعث به وجود آوردن این بیماری می شوند، از بین برود. سریع ترین و موثرترین درمان برای درمان بیماری واژینیسموس، درمان با هیپنوتیزم است که با ناخوداگاه افراد ارتباط برقرار شده و درمان موثری صورت می گیرد.

در درمان واژینیسموس با هیپنوتیزم این تفکر که چیزی نباید وارد واژن شما شود به کلی از ذهن پاک می شود. همه این اتفاقات در هیپنوتیزم درمانی با بهترین دکتر هیپنوتیزم و متخصص روانشناسی انجام می شود. این روش درمانی کاملا بی خطر است. یکسری توصیه هایی روان درمان گر ممکن است به بیمار داشته باشد که در ادامه بیان می کنیم.

موارد مهم در درمان واژینیسموس با هیپنوتیزم

شاید درمان واژینیسموس با هیپنوتیزم چند هفته و یا کمتر طول بکشد، البته این بستگی به خیلی موارد دارد. میزان تاثیرپذیری بیمار هم بسیار مهم است. اما موارد مهمی که در حین این درمان باید مورد توجه قرار گیرد شامل موارد زیر می شود.

  • آرامش خود را حفظ کنید مانند وقتی که در حال استراحت هستید.
  • این حس را داشته باشید که برای اولین بار است، بدن خود را شناخته و کشف می کنید.
  • یک ارتباط عمیف را بابدن خود برقرار کنید و ان را بپذیرید.
  • تلاش داشته باشید تا حس صمیمیت و عاشقانه را بین خود و همسرتان بازگردانید.

واژینیموس چیست؟

واژینیموس

واژینیموس چیست؟

واژینیموس یک اختلال در روابط جنسی فرد است که دلایل و علل زیادی می تواند داشته باشد. در این حالت انقباضات شدید در دیواره واژن باعث می شود که نتواند فرد رابطه جنسی خوبی را برقرار کند و با دخول احساس درد و بی میلی در او ایجاد شود. در این بیماری ممکن است خود فرد مبتلا حتی میل به رابطه را در ابتدا داشته باشد، ولی به محض انجام دخول و ایجاد درد شدید از ادامه آن منصرف شود. این اتفاق برای هر جسمی که وارد واژن بیمار شود، اتفاق می افتد.

زنانی که مبتلا به بیماری واژینیسم هستند، امکان دارد که به صورت خوداگاه تمایل داشته باشند که نزدیکی کنند ولی در ناخوداگاه خود، دوست ندارند تا جسم خارجی وارد واژن آن ها شود. ممکن است حتی آلت مرد را مانند یک اسلحه ببینند. درمان واژینیسموس با هیپنوتیزم از راه های ورود به ذهن ناخوداگاه و درمان این بیماری است.

علت ایجاد بیماری واژینیسم

با تحقیقات و بررسی هایی که توسط پزشکان صورت گرفته است بیماری واژینیسم در محیط های بسیار مذهبی و خشکه مذهب اتفاق می افتد. در جایی که ایجاد یک رابطه جنسی گناه شمرده می شود . تا ذهن ناخوداگاه فرد بروز پیدا می کند. در بعضی از موارد هم نشانه ای از نامطلوب بودن روابط جنسی بین زن و مرد است. از دیگر دلایل این بیماری میتواند گزینه های زیر باشد.

  • عفونت مهبلی
  • لزج نبودن مهبل
  • ضخیم بودن پرده بکارت
  • زایمان
  • سرطان رحم
  • نبود آموزش هایی در ارتباط با مسائل جنسی
  • کثیف دانستن رابطه جنسی
  • ترس و یا خجالت از روابط جنسی
  • مهبل بسیار تنگ
  • مقاربتی دردناک با سفتی در واژن با درد و سوزش
  • بیماری هایی مثل سرطان
  • وجود زخم ها در دهانه واژن فرد
  • جراحی لگن و یائسگی
  • عوارض مصرف یکسری از داروها
  • یائسگی
  • جراحی در لگن
  • عوامل جسمی و پزشکی

یکسری از این نشانه از نشانه های هیجانی در این بیماری است مثل:

  • ترس داشتن از رابطه جنسی
  • اضطراب داشتن در رابطه جنسی
  • اتفاقات آسیب زا در زندگی
  • نگرانی درباره حاملگی و باردار شدن
  • ترس از کوچکی واژن

انواع واژینیسم

واژینیسم اولیه که هرگونه دخول را برای بار اول ناممکن می کند.

واژینیسم ثانویه که پس از گذشت یک بازه زمانی و داشتن روایط خوب به یکباره به دلیل یک تجربه تلخ اتفاق می افتد که با هیپنوتیزم درمانی واژینیسم می توان درمان کرد.

درمان بیماری واژینیسم

 بیماری واژینیسم

درمان بیماری واژینیسم

برای تشخیص در بیماری واژینیسم، پزشک درباره بیماری از شما پرسش هایی دارد. درباره سوابق بیمار و سوالاتی مطرح شده و لگن فرد معاینه می شود. ممکن است برای درمان این بیماری به متخصصان زیادی نیاز باشد. در هر صورت هدف از درمان این است که عضلات در واژن به کمترین میزان انقباضات غیر ارادی خود برسد. درمان این بیماری راه کارهای زیر را در خود دارد.

مراجعه به پزشک و متخصص زنان

اولین گام این است که بیمار به پزشک زنان مراجعه کند. تا شاید علت جسمی و پزشکی داشته باشد.

ورزش هایی برای کنترل عضلات کف در لگن

شامل تمریناتی برای آرامش عضلات و انقباضات عضلانی است. برای تقویت عضلات کف لگن صورت می گیرد.

مشاوره و آموزش را دیگر درمان این بیماری است که در مورد آناتومی جنسی و چرخه پاسخ جنسی در فرد کمک نماید.

درمان واژینیسم با هیپنوتراپی

درمان واژینیسم با هیپنوتراپی

درمان واژینیسم با هیپنوتراپی

ممکن است درد در رابطه جنسی به دلایل روانی باشد. از این دلایل می توان به تجاوزات، خاطرات بد کودکی و یا داشتن تجربه بد در رابطه جنسی اشاره داشت که با هیپنوتیزم درمان می شود.

مورد دیگر اینکه در درمان این بیماری، روان درمانگر باید روی باورهای شخصی فرد کار کند. باورهایی مثل احساس گناه، ترس از بیماری های مقاربتی و کثیف بودن ان و حتی شخصیت های خود کنترل گر هستند که باید روی آن ها کار شود. روان درمانگر روی شرطی سازی های آرامش بخش و آرام سازی عضلات که در هنگام هیپنوتیزم صورت می گیرد تمرکز می کند تا درمان بهتری انجام گیرد.

سخن اخر

بیماری واژینیسم کاملا قابل درمان است و نتیجه خوبی هم از این درمان با درمان واژینیسم با هیپنوتراپی حاصل می شود. باید منشاء این بیماری شناخته شود تا بهترین درمان صورت گیرد.

درمان با دارو، درمان با جراحی و درمان با هیپنوتیزم از راه های رفع و بهبود این بیماری است که البته درمان واژینیسموس با هیپنوتیزم با بهترین دکتر هیپنوتیزم در صورتی انجام می شود که این بیماری علت روانی و روانشناختی داشته باشد. تمامی اختلالات و انحرافات جنسی با هیپنوتیزم و هیپنوتراپی قابل درمان است.

سوالات متداول درمان واژینیسم با هیپنوتراپی

1درمان واژینیسموس چقدر طول می کشد؟
طول دوره این درمان در افراد مختلف با هم فرق دارد. به شدت و دلایل این بیماری بستگی دارد. این بیماری در طول چند هفته تا چند ماه درمان می شود.
2واژینیسموس موقعیتی چیست؟

این نوع از واژینیسموس در بعضی موارد اتفاق می افتد مثلا در هنگام دخول آلت مرد دردناک است ولی در معاینه پزشکی اتفاق نمی افتد.

3واژینیسموس کامل چه هنگامی روی می دهد؟
این نوع بیماری واژن در هر حالتی که جسمی خارجی وارد واژن شود، اتفاق می افتد و باعث تحریک آن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین