درمان اختلالات جنسی با هیپنوتیزم

درمان اختلالات جنسی

درمان اختلالات جنسی با هیپنوتیزم

درمان هیپنوتیزمی اختلالات جنسی روی روابط زناشویی فعالیت دارد. هدف از هیپنوتراپی اختلالات جنسی، ایجاد آرامش و سلامت بین زن و مرد است. رابطه جنسی بین زن و مرد باعث دوام و بهبود کیفیت در زندگی زناشویی بین همسران می شود. وقتی می خواهیم از درمان اختلالات جنسی با هیپنوتیزم حرف بزنیم، باید درباره اختلالات جنسی بدانیم و اینکه چرا این اختلال به وجود می آید.

اختلال جنسی چیست؟

وقتی در انجام عمل جنسی و عملکرد طبیعی آن اشکالی پیش آید، می گوییم اختلال جنسی به وجود آمده است. می توان اینگونه گفت که اختلال جنسی یک ناتوانی در روابط زناشویی و جنسی است. اختلالات جنسی انواع مختلفی دارند و از نظر کیفی با یکدیگر متفاوت هستند. از انواع اختلالات جنسی می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • زود انزالی
  • دیر انزالی
  • سرد مزاجی
  • درد جنسی
  • بی میلی جنسی و غیره

اختلالات جنسی و هیپنوتیزم درمانی

اختلالات جنسی و هیپنوتیزم درمانی

هیپنوتیزم درمانی اختلالات جنسی

همه اختلالات که دارای ریشه روانی هستند با هیپنوتیزم درمان می شوند. درمان اختلالات جنسی با هیپنوتیزم  با روان درمانی و مشاوره روانشناسی انجام می گیرد. تمامی اختلالات جنسی و انحرافات جنسی ریشه روانی دارند و می توان با هیپنوتیزم درمانی آن ها را درمان کرد.

هیپنوتیزم درمانی ناتوانی جنسی

علت ناتوانی جنسی به غیر از مشکلات پزشکی، ریشه روانی دارد. عوامل و نشانه های ناتوانی جنسی شامل احساس گناه، افسردگی، خشم نسبت به شریک زندگی و همسر، استرس و اضطراب بیش از اندازه، نداشتن اعتماد به نفس، تحقیر شدن از سمت همسر خود، تمایلات همجنس گرایی و دیگر عوامل است.

با اطمینان می توان گفت که برای درمان اختلالات جنسی دارای ریشه روانی، هیچ درمانی موثرتر و قوی تر از درمان هیپنوتیزمی اختلالات جنسی نیست. درمان هیپنوتیزمی اختلالات جنسی از طریق ارتباط مفید و موثر با بیمار و همراه با روان درمانی بهترین روش درمانی این نوع اختلال روانی است.

درمان بی میلی و سرد مزاجی با هیپنوتیزم

درمان بی میلی و سرد مزاجی با هیپنوتیزم

درمان بیماری جنسی با هیپنوتیزم

از مهم ترین دلایل بی میلی جنسی عوامل روانی می باشد. این عوامل روانی در مردان با نشانه هایی مثل افسردگی، مشکلات زودانزالی در گذشته و خشونتی پنهانی و یا آشکار به همسر می تواند داشته باشد. برای درمان این نوع از اختلالات جنس هم با مشاوره و روان درمانی و هیپنوتیزم درمانی انجام می شود. موارد مشابه بسیاری با درمان اختلالات جنسی با هیپنوتیزم درمان شده اند و نتیجه ای اثر بخش گرفته اند.

علت اختلالات جنسی چیست؟

همه اختلالات و انحرافات جنسی اگر مشکل پزشکی و درمانی را نداشته باشد، به عوامل درونی و مشکلاتی از گذشته و وجود خاطراتی بد از قبل برمی گردد. این عوامل می تواند باعث ایجاد افسردگی در بیماران هم شود.

افسردگی یک پریشانی روانی است. نشانه های افسردگی در رفتار و احساسات فرد کاملا نمایان است. البته که می تواند به صورت پنهانی هم وجود داشته باشد. در واقع بسیاری از اختلالات روانی و مشکلات رفتاری نشانه ای از افسردگی است. به عنوان مثال شخصی که افسردگی دارد، بی حوصله و بی حال است و در نهایت از زندگی لذت نمی برد. این عوامل می تواند باعث ایجاد اختلالات جنسی و مشکلات جنسی در زندگی زناشویی می شود.

علت دیگری که در وجود اختلالات جنسی موثر است، به تجربیات فرد از دوران قبل و گذشته اش بر می گردد. تجربیات و خاطرات در طول زندگی در سرنوشت افراد بسیار تاثیر دارد.

پیامد های اختلالات جنسی چیست؟

پیامد های اختلالات و انحرافات جنسی با توجه به فرهنگ و شخصیت هر فرد متفاوت است و فرق می کند. با توجه به مواردی که گفته شد، اختلالات و انحرافات جنسی باعث ایجاد افسردگی و حالات روانی می شود که با آن در ارتباط است. از پیامدهای این بیماری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ایجاد افسردگی
  • فروپاشی و از بین رفتن کانون خانواده
  • روابط کاری و اجتماعی نا موفق
  • آینده ای گنگ و تاریگ

درمان هیپنوتیزمی تمایلات هم جنس گرایانه

تمایلات همجنس گرایانه یک نوع از انحرافات جنسی محسوب می شود. فرد دارای سلامت جسمانی است ولی به همجنس خود میل جنسی پیدا می کند. اینگونه از تمایلات جنسی به صورت افکار وسواسی جنسی به همجنس خود است.

از مهمترین علت های وجود این اختلال می تواند تجربیات فرد از گذشته، متجاوزات جنسی و یا بازی های کنجکاوگونه به هم جنس خود باشد. با توجه به پژوهش های انجام شده تمایلات هم جنس گرایانه شبیه به اعتیاد می باشد. درمان هیپنوتیزمی اختلالات جنسی و انحرافات جنسی از راه های موثر برای درمان این بیماری است.

وسواس جنسی و هیپنوتیزم درمانی

درمان بیماری های جنسی

اختلالات جنسی و هیپنوتیزم درمانی

در ارتباط با مسائل جنسی افکار وسواس گونه زیادی وجود دارد. این افکار وسواس گونه هم می تواند انحراف جنسی باشد و هم می تواند اختلال جنسی باشد. وسواس جنسی در افراد گوناگون متفاوت است و با هم فرق دارد. از انواع وسواس جنسی می توان به مواردی چون، وسواس بیان کلمات جنسی، وسواس افکار جنسی و خود ارضائی است.

از عوامل مهم در اختلال وسواس جنسی، افسردگی است. این اختلال هم مانند دیگر اختلالات جنسی، درمان هیپنوتیزمی اختلالات جنسی بهترین درمان است.

اهمیت استفاده از درمان هیپنوتیزمی اختلالات جنسی

درمان اختلالات جنسی با هیپنوتیزم  باعث می شود که از تبعات بعدی که ممکن است پیش اید، جلوگیری به عمل آورد. فردی که درگیر هر کدام از عوامل و انواع احتلالات جنسی است، از لحاظ روحی هم آسیب پذیر می شود و اعتماد به نفس خودش را از دست می دهد. این موارد همه باعث می شود تا در کلیه روابط زناشویی اختلال ایجاد شود و نارضایتی از همسر بیشتر و بیشتر شود. حتی ممکن است باعث ایجاد نارضایتی فرد از جنسیت خودش هم بشود.

برای جلوگیری از اینچنین مشکلاتی در روابط زناشویی، درمان هیپنوتیزمی اختلالات جنسی  بسیار کارامد است. با بهترین دکتر هیپنوتیزم می توان درمان هیپنوتیزمی را انجام داد و روابط زناشویی را بهبود بخشید.

در درمان اختلالات جنسی با هیپنوتیزم، شرایط بسیار امنی به وجود می آید. در این شرایط فرد بیمار با مشکلات خودش که اغلب ریشه در دوران کودکی و تجربیات او دارد، با خیالی راحت و مطمئن رو به رو بشود. از این طریق می توان نواقصی که در او وجود دارد را شناخت و در نهایت به بهبود عملکرد شخص بیمار منجر می شود.

سخن اخر

اختلالات جنسی می تواند به دلیل تنش های روحی و خستگی های جسمی باشد. ذهن و بدن انسان با یگدیگر در تعامل هستند که وجود اختلال و اشکال در هر یک در دیگری هم تاثیر می گذارد. سلامت هر کدام بر دیگری هم تاثیر می گذارد. هیپنوتیزم درمانی می تواند همه این عوامل را تشخیص دهد و با اصول خاصی برطرف کند. با درمان اختلالات جنسی با هیپنوتیزم می توان از بروز دیگر اختلالات روانی هم جلوگیری کرد.

سوالات متداول درمان هیپنوتیزمی اختلالات جنسی

1درمان بیماری های جنسی چگونه انجام می شود؟
بسیاری از اختلالات روانشناسی چون استرس و اضطراب و برخی از مشکلات حسی و احساسی هم ریشه در ذهن ناخوداگاه افراد دارد. پس لازم است که ناخوداگاه افراد درمان شود. برای برقراری ارتباط با ناخوداگاه هم نیازمند هیپنوتیزم هستیم. بدون تردید درمان اختلالات جنسی با هیپنوتیزم  بهترین درمان است.
2آیا تمامی اختلالات جنسی با هیپنوتراپی قابل درمان است؟
هیچ گاه نمی توان درمان خاصی را برای برطرف کردن همه مشکلات جنسی و اختلالات جنسی بیان کرد. ابتدا باید بیماری بررسی شود و جسمی بودن یا روحی بودن آن مشخص شود.
3از کجا متوجه شویم که اختلال جنسی ما ریشه در ناراحتی های روحی دارد؟
باید یک سکس تراپیست ریشه بیماری را بررسی کند. اگر اختلال روانشناسی و یا روحی داشته باشد، باید درمان با هیپنوتیزم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین