ترک عادت های بد با هیپنوتیزم

درمان ترک عادت بد

ترک عادت های بد با هیپنوتیزم

برای ترک عادات بد باید شیوه و روش تفکر در فرد تغییر کند. با همان شیوه تفکر نمی توان عادت های بد را ترک داد. از بهترین روش های ترک عادات بد می توان به روش هیپنوتیزم درمانی اشاره داشت. ترک عادت های بد با هیپنوتیزم از موثرترین راه ها است. در طول دوره درمان هیپنوتیزمی، روان درمانگر شیوه تفکر و انگیزه را در فرد تغییر می دهد. یعنی مسیرهای عصبی که باعث به وجود آمدن این عادات می شود، اصلاح می شود و عادات خوب جایگزین آن ها می شوند.

روش درمان ترک عادت های بد با هیپنوتیزم

درمان ترک عادات بد

درمان ترک عادات بد با هیپنوتیزم

برای ترک عادات بد از طریق هیپنوتیزم، تکنیک های خاصی با بهترین دکتر هیپنوتیزم روی بیمار انجام می شود. هیپنوتیزم باعث می شود که فرد، قدرت اراده و انگیزه اش بیشتر شده و بر عادات بد غلبه کند. بیمار با کمک هیپنوتیزم درمانی می تواند متوجه تسلط زیاد خود بر بدنش شود و قدرت اراده را تقویت نماید. می تواند تغییرات فیزیولوژیکی که در بدنش اتفاق می افتد را تحت کنترل خود در آورد. متخصص هیپنوتیزم می تواند افکار و عادت های بد را از ذهن درمان جو خارج کرده و سبک زندگی را تغییر دهد.

هیپنوتیزور می تواند علت پیش آمدن عادت های بد را ریشه یابی کند و با تاثیر گذاشتن بر ذهن ناخوداگاه این اختلال را درمان کند. برای درمان عادات بد با هیپنوتیزم به جلسات درمانی متعددی نیاز است. تعداد جلسات را دکتر هیپنوتیزم و روان درمانگر تعیین می کند. که بستگی به وضعیت و پذیرش هیپنوتیزم از جانب بیمار دارد.

علت به وجود آمدن عادات بد چیست؟

عادات بد شامل رفتار و حرکاتی می شوند که از حیطه آگاهی ما خارج هستند. این اعمال معمولا به صورت غیر ارادی و ناآگاهانه انجام می شود. رفتارهای ما بر روی سه سطح بالاتر و عالی تر از وجودمان تاثیر می گذارند. عادت ها بسیار مخفی و عادی هستند که خود فرد هم از وجود آن بی خبر است. معمولا افرادی که همنشین افراد بیمار هستند، متوجه می شوند. ممکن است ما عادتی داریم که هر روز آن را تکرار می کنیم و متوجه آن نیستیم ولی برای دیگران بسیار آزار دهنده است.

عادات بد شکلی از رها کردن تنش ها و فشارهای روحی و روانی هستند. اگر انتظارات ما از زندگی برایمان فراهم نشود، مایوش شده و باعث به وجود آمدن تنش ها و فشارهای روحی می شود. با انجام دادن برخی عادات بد می خواهیم فشارها و تنش ها را از خود خارج کنیم.

انجام عادت های بد باعث ایجاد آرامش از ما نمی شود و حتی با به وجود آمدن تنش ها و فشارهای روانی بیشتری در ما شوند. در واقع یک نوع مارپیچ رفتار منفی در ما ایجاد می شود. ما در یک دوره معیوب قرار گرفته و در آن دست و پا می زنیم.

پیام عادت های منفی

  • حمایت کردن از کودک درونمان
  • نمایان کردن احساسات سرکوب شده در ما
  • پذیرش خویش
  • مسئولیت پذیری و قدرت مقابله با مشکلات زندگی
  • آشتی با گذشته مان
  • کسب شادی های از دست رفته مان
  • درست کردن و اصلاح سبک زندگی مان

آیا با هیپنوتیزم عادت های بد ترک می شود؟

آیا با هیپنوتیزم عادت های بد ترک می شود؟

ترک عادات بد با هیپنوتیزم

بر اساس تحلیل هایی که انجام شده است، گروهی که ناراحتی خود را با هیپنوتیزم درمان کرده بودند نسبت به گروه دیگر که درمان هیپنوتیزمی نداشته اند، توانستند عادات بد را تا حد زیادی ترک کنند. نتایجی که از این نوع درمان حاصل شده است، نشان داده است که درمان با هیپنوتیزم اثری طولانی مدت دارد و نشانه های کمتری از بزگشت دوباره بیماری دیده شده است.

البته باید ذکر کرد که افرادی که آسیب دیدگی روحی شان بسیار بالا است باید از طریق بررسی و ریشه یابی با انواع درمان ها و درمان تکمیلی هیپنوتیزمی از بین رود.

روش ترک عادت های بد با هیپنوتیزم با توجه به نظر پژوهشگران بسیار کم خطر است و عوارض جانبی ندارند. این نوع درمان باید حتما زیر نظر متخصص و روانشناس انجام گیرد تا نتیجه ای عکس ندهد.

با هیپنوتیزم درمانی می توان خاطرات بد و عادات بد را از بین برد و تمرکز روی آن ها بسیار ضعیف شود. عادت های خوب و جدیدی به ذهن اضافه م یشود و جای عادات بد را می گیرد. هیپنوتیزم باید با تکنیک های درست و اصولی زیر نظر متخصص هیپنوتیزم انجام شود.

اهمیت نقش عادات در زندگی

ذات عادت این است که گسترش پیدا می کند. ذهن افراد تمایل دارد به اینکه راه های عصبی را ایجاد کند. در نتیجه زندگی افراد اتوماتیک وار هدایت می شود. ذهنتان چیزی را که باعث خوشایندی می شود، شما را به سمت آن هدایت می کند.

درباره عادات بد هم همین است که اگر باعث خوشایندی در شما می شود، مغز آن عادات بد را تا جایی ادامه داده و گسترش می دهد که به زندگی فرد کاملا مسلط می شود. باید عادات بد را ترک کرد تا تاثیر منفی اش را در زندگی ما نگذارد. ترک عادت های بد با هیپنوتیزم از بهترین راه های درمان و از بین بردن عادت های بد و مضر است.

راه های ترک عادات بد چیست؟
 ترک عادات بد با هیپنوتیزم

درمان ترک عادات

  • آمادگی ناراحتی را داشته باشید.
  • اهدافی واقع بینانه داشته باشید
  • تعیین مشوق ها
  • حفظ اهداف خود
  • دور نگه داشتن وسوسه ها
  • دریافت پشتیبانی
  • رفتارهای کارامد جایگزین ناکارامدها شود.
  • ایجاد تغییرات درونی
طول مدت شکل گیری عادات جدید

کنار گذاشتن عادات و رفتارهایی که در گذشته داشته ایم، کار خیلی آسانی نیست. با تکرار و تمرین و درمان هیپنوتیزمی کنار گذاشتن عادات بد می توان به راحتی از ضمیرناخوداگاه خارج کنیم. این عادات ریشه در ناخوداگاه ما دارند که با هیپنوتیزم و وارد شدن به ضمیر ناخوداگاه می توان ترک عادات بد کرد. زمان جایگزینی عادات خوب به شدت بیماری و هیپنوتیزم پذیری خود فرد بستگی دارد. معمولا تا 12 جلسه می تواند درمان حاصل شود.

سوالات متداول ترک عادت های بد با هیپنوتیزم

1آیا می توان عادت های بد را از بین برد؟
عادت های بد مانند گره هایی سخت هستند که ممکن است به راحتی باز نشوند اما با ذکاوت هوشیاری و درمان های موفقیت آمیز می توان آن را از بین برد.
2چگونه با هیپنوتیزم عادت های بد در ما ترک می شود؟
با یاری گرفتن از متخصص روانشناس و روان درمانگر می توان این اختلال عصبی را درمان کرد. روان درمانگر بررسی های لازم را انجام داده و با پیدا کردن نقاط ضعف و قدرت و شرایط محیطی و خانوادگی جلساتدرمانی را سروع می کند. بر روی تمرکز ذهن کار می شود تا عادات خوب جایگزین عادات بد شود..
3چرا ترک عادات بد سخت و مشکل است؟
از دلایل سختی ترک عادات بد می توان به لذت بخش بودن عادات بد، آگاهی نداشتن، انگیزه نداشتن، استرس، حس شکست و غیره اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین