بهبود روابط زناشویی با هیپنوتیزم

بهبود روابط زناشویی

بهبود روابط زناشویی با هیپنوتیزم درمانی

رابطه افراد در زندگی های مختلف منحصر به فرد است. اما ممکن است درگیر انجام رفتار و کارهایی شوید که به روایط شما اسیب برساند. شاید اصلا هم متوجه نباشید اما در حال خدشه وارد آوردن به زندگیتان باشید. یکی از این کارها نداشتن رابطه جنسی موفق با همسر است. در این مطلب درباره بهبود روابط زناشویی با هیپنوتیزم می پردازیم.

اختلالات جنسی اگر مشکل پزشکی نداشته باشد، به دلایل روانی و تجربیات تلخی که از گذشته وجود دارد بر می گردد. به طور کلی می توان از عوامل اختلالات جنسی را افسردگی دانست. افسردگی یک پریشانی روانی می باشد. این پریشانی هم در رفتار و هم در افکار و احساسات دیده می شود و به صورت نهان در افراد هم وجود دارد.

عامل دیگری که باعث به وجود آمدن اختلالات جنسی و مشکلات زناشویی می شود، تجربیاتی است که از دوران گذشته وجود دارد. تجربیاتی که از گذشته در زندگی افراد وجود دارد تاثیر بسیار زیادی در کیفیت زندگی افراد دارد.

با توجه به عامل تجربیات در گذشته می توان مثال های زیر را بیان کرد.

مثلا پسر بچه ای چند ساله پاهای لاک زده و زیبای خواهرش را می بیند، زیبایی پاها نظرش را جلب می کند، آن را لمس کرده و می بوسد. همین اتفاق در آینده باعث بروز اختلالاتی روانی برای این کودک خواهد شد. ممکن است به فتیشیزم و پاپرستی گرفتار شود. یعنی اتفاقی که در گذشته برایش افتاده است باعث ایجاد اختلالات جنسی می شود. در رابطه زناشویی هم تاثیر گذار است و روابط زناشویی را بر هم می زند. برای درمان این بیماری می توان به بهبود روابط زناشویی با هیپنوتیزم پرداخت.

مثال دیگر این است که روابط زن و شوهری به هر دلیلی یک مدت دچار اختلال می شود. بعد از آن با هم آشتی می کنند و در پی اصلاح روابطشان هستند اما سرد مزاجی و بی میلی در روابط جنسی از سمت یک نفرشان ایجاد شده است. همین باعث بروز مشکلات زناشویی می شود. هیپنوتیزم می تواند روابط بین زن و شوهر را بهبود بخشد و پایدار نگه دارد.

هیپنوتیزم درمانی اختلالات جنسی

بهبود روابط زناشویی با هیپنوتیزم درمانی

درمان ناتوانی جنسی با هیپنوتیزم

یکی دیگر از عواملی که باعث تیره و تار شدن روابط زناشویی می شود، ناتوانی جنسی است. این بیماری می تواند هم ناشی از مشکلات جنسی باشد و هم ریشه روانی داشته باشد. مبحثی که مربوط به روان و اختلالات روانی می شود را می توان با هیپنوتراپی جنسی درمان کرد. البته که درمان باید توسط متخصص هیپنوتیزم انجام شود. اختلالات جنسی که ریشه روانی دارند، بهترین درمان برایشان درمان هیپنوتیزمی است.

درمان ناتوانی جنسی با بهترین دکتر هیپنوتیزم

درمان ناتوانی جنسی با هیپنوتیزم

درمان بی میلی جنسی با بهترین دکتر هیپنوتیزم

یکی از مواردی که باعث ایجاد اختلال در روابط زناشویی می شود، بی میلی جنسی و سرد مزاجی جنسی در آقایان و خانم ها است. وقتی تمایل به جنس مخالف از مرد یا زن صورت گیرد، کم کم روابط رو به سردی و جدایی پیش می رود. ایت حالت می تواند حتی به گونه ای اتفاق افتد که فرد در گذشته اینگونه نبوده است و سلامت جسمانی هم دارد. دلیل مهم این اختلال روانی است. اگر بی میلی و سرد مزاجی جنسی در فرد تا دو ماه طول بکشد می توان گفت که اختلال است. وقتی علت این اختلال روانی باشد باید بهبود روابط زناشویی با هیپنوتیزم و تکنیک های ان صورت بگیرد.

عوامل روانی که در آقایان باعث بی میلی جنسی می شود، افسردگی، مشکلات زود انزالی و خشم و ناراحتی پنهان و یا آشکار است. خشم و ناراحتی در مردان می تواند از بی میلی جنسی همسرشان هم ایجاد شده باشد که در نهایت به بی میلی و سرد مزاجی در آقایان منتهی می شود.

سردمزاجی جنسی در خانم ها هم می تواند یک دلیل مهم داشته باشد. از مهم ترین دلایل در سردمزاجی خانم ها، درد جنسی یا واژینیسم است. دردی که در هنگام رابطه جنسی ایجاد می شود، بی میلی و سردمزاجی در بانوان را در پی خواهد داشت. یک علت دیگر سردمزاجی در خانم ها، زود انزالی در همسر می باشد. خشم به همسر و احساس گناه نیز می تواند باعث سردمزاجی جنسی شود.

درمان  اختلال جنسی با مشاوره روانشناسی و هیپنوتراپی صورت می گیرد. درمان اختلالات جنسی با هیپنوتیزم می تواند باعث بهبود روابط زناشویی شود. مشکلاتی که در گذشته وجود داشته و در ضمیر ناخوداگاه افراد اثر گذاشته است، به وسیله هیپنودرمانی می توانند کاملا درمان شوند.

درمان بی میلی جنسی با دکتر هیپنوتیزم

درمان بی میلی جنسی با بهترین دکتر هیپنوتیزم

دلایل بی میلی جنسی چیست؟

با توجه به تحقیقات و پژوهس های انجام شده، 90 درصد ایجاد بی میلی جنسی و سرد مزاجی روانی است. 10 درصد هم عامل جنسی می تواند باشد. از دلایل مهم در بی میلی جنسی در افراد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خستگی و بی خوابی، افسردگی، اختلافات خانوادگی و بی علاقگی به همسر، مصرف مشروبات و مواد مخدر را می توان از دلایل مهم در بی میلی جنسی دانست. عوامل روحی دیگری هم هستند که می توانند در سردمزاجی جنسی تاثیرگذار باشند.

  • نداشتن نظافت از سوی همسر
  • رضایت نداشتن از رابطه از سوی همسر
  • هوسرانی های افراطی
  • ترس از بارداری

برای درمان بی میلی جنسی می توان از طریق روان درمانگر اقدام کرد تا بهبود روابط زناشویی با هیپنوتیزم و تغییر عادات نادرست صورت گیرد. برای درمان اختلالات جنسی و داشتن رابطه ای نزدیک با همسر بهتر است با مراجعه به بهترین دکتر هیپنوتیزم از وقوع طلاق و جدایی جلوگیری کنید. تمامی این موارد و دلابل روانی با هیپنوتراپی و مشاوره با روانشناس و روان درمانگری متبحر و باتجربه قابل درمان است.

سوالات متداول درباره بهبود روابط زناشویی با هیپنوتیزم

1درمان هیپنوتیزمی اختلالات جنسی چگونه است؟
اختلالاتی که دلیل روانی داشته باشند، با هیپنوتیزم قابل درمان هستند. علت ایجاد بیماری و اختلال بررسی می شود و با ورود به ضمیرناخوداگاه فرد، باعث از بین رفتن عادات بد و تغییر آن ها درمان انجام می شود. بعد از ریشه یابی بیماری، درمان مرحله به مرحله صورت می گیرد. بهتر است افرادی که می خواهند هیپنوتیزم درمانی  شوند، تمرکز حواس داشته باشند.
2آیا می توان به درمان هیپنوتیزمی اختلال جنسی اعتماد کرد؟
از آنجایی که علت اصلی اختلالات جنسی روانی است بهترین درمان و مطمئن ترین درمان هیپنوتراپی است. اگر مشکل پزشکی نداشته باشد، حتما با هیپنوتیزم درمانی قابل درمان است. بدون هیچگونه عارضه ای این درمان توسط متخصص هیپنوتیزم صورت می گیرد.

3عملکرد هیپنوتیزم درمانی در بهبود روابط زناشویی چگونه است؟
وقتی هیپنوتیزور درمان را شروع می کند در واقع وارد پروسه تسلط بر ناخوداگاه می شود. هیپنوتیزم به طور طبیعی با پردازش و تجربیات منفی کمک می کند تا خاطرات کوتاه مدت به خاطراتی روایی تبدیل شود. در نتیجه دیگر باعث تحریک در پاسخ استرس هم نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین