روش خود شناسی

خود شناسی

ان ال پی

دوره مقدماتی یا تکنسین ان ال پی 

این دوره بسیار کاربردی است در این با نحوه کارکردن مغز و ذهن خود آشنا می شوید، یکی از مواردی که در این دوره با آن آشنا می شوید این است که انسان موجودی است که از قبل برنامه ریزی شده است اما قابلیت برنامه ریزی دوباره را نیز دارد، دوره ان ال پی به شما کمک می کند یک خط روی همه عدم موفقیت های گذشته خود بکشید و برنامه ریزی جدید رو به ذهن خود وارد کنید و با یادگیری اصول و موارد حاکم بر مغز و ناخودآگاه خود یک ارتباط خوب با خودمان برقرار کنیم و مدریت رفتار و اعصابمان را خودمان به دست بگیریم. برای شناخت بهترین روانشناس تهران با ما همراه باشید.

همچنین این دوره به ارتباط های مواثر ما کمک فاحشی می کند و همچنین در نظام باور های ما را تغییراتی اساسی ایجاد می کند، در این دوره خواهید آموخت که زبان بدن افراد نشانگر رفتارهایی در عمق وجود آنها است، درضمن خواهید آموخت که حرکت مردمک چشم چه مواردی را آشکارا می سازد، با این دانش می توانید اثر گذاری خود را روی افراد بالا تر ببرید و در ارتباط با آنها بسیار موفق تر از پیش عمل کنید. با این روش می توانید زندگی کاری و حرفه ای خود را نیز شامل تغییراتی مواثر کنید.

ان ال پی برای یادگیری

کاربرد ان ال پی

یکی از دیگر مبحث های این دانش هدف سازی می باشد، ما در این دوره به شما آموزش می دهیم که درواقع هدف چیست و شما خواهید آموخت که به هر چیزی نباید هدف بگویید چرا که هدف یک کمیت قابل اندازه گیری است و شما برای ایجاد و خلق آن باید اصولی را رعایت نمایید.

در دوره ان ال پی ما به شما روش های تجسم خلاق را آموزش می دهیم و تفاوت تصویر سازی، رویا و آارزو، تخیل و توهم را به خوبی به شما یادآور می شویم. شما با یادگیری این موارد خواهید آموخت که نقاط ضعف خود را پیدا کنید و با یاری ما خواهید توانست این نقاط ضعف را که به صورت استرس، خجالت، ترس و اضطراب نماد پیدا می کند را مدریت کنید و بر آنها غلبه کنید و در و.اقع از خود یک انسان شایسته تر بسازید.

اتفاقی که در اين دوره ميافتد ❓❓❓❓❓

سرعت بخشیدن به حل مسائل

رسیدن به اهداف به صورت عملی

برقراری ارتباط مواثر چه در محیط های خوانوادگی و چه در محیط های حرفه ای و کاری

از بین بردن ترس ها و نقاط منفی خود

تکنیک ان ال پی در فروش

تکنیک ان ال پی

حتما برای شما نیز رخ داده است که دوست دارید در جمعی حضور پیدا کنید اما به صورت ناخودآگاه احساس بدی دارید یا ممکن است در زمان سخنرانی با دیدن جمعیت دست و پای خود را گم کنید یا ممکن است در موقعیت های مختلف به صورت جدی دچار استرس شدید شوید. ممکن است که در گذشته نمی دانستید که چطور می توانید با این حس ها مقابله کنید اما شما با ان ال پی ابزاری را خواهید یافت که می توانید با آنها بر مانع های درونی خود غلبه کنید.

اساس ان ال پی

جالب است بدانید که ان ال پی (NLP) یا همان Neuro-linguistic programming بر سه پایه اساسی استوار است:

اولین گزینه در آن عصب‌(Neuro) است:

ان ال پی می خواهد با مطرح کردن عملکرد عصبی و البته پنج حواس انسان که با یکدیگر شبکه عظیمی را تشکیل می‌دهند تغییر ایجاد نماید و با بهره برداری از این تغییر زندگی و کیفیت زندگی انسان را تحولی عمده ببخشد.

زبانشناسی(Linguistic):

در این مورد زبان و البته تاثیر کلامی را مورد برسی قرار می دهیم و سعی داریم با استفاده از این روش تحولی عمیق در زندگی انسان ها ایجاد کنیم.

برنامه‌ریزی (Programming):

در این مرحله قدرت کلام و عملکرد عصبی به یکدیگر متصل می شوند و هر آنچه گفتیم را با یکدیگر ادغام می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین