افزایش هوش با هیپنوتیزم

افزایش هوش با هیپنوتراپی

افزایش هوش با هیپنوتیزم

تقویت هوش

تقویت هوش با هیپنوتیزم

هیپنوتیزم برای فعال سازی ناخوداگاه انجام می شود. از این روش های مراقبه می توانیم به تن آرامی و سمت و سو دادن به افکار و اهداف مثیت با هدف ضمیر ناخوداگاه، نام برد. افزایش هوش با هیپنوتیزم از طریق برنامه ریزی در ذهن ناخوداگاه افراد ممکن است و نتیجه آن حاصل شده است. گلوبالیست، سالها به کار هیپنوتیزم مشغول بوده است و از طریق آن نتایج شگفت انگیزی در افزایش هوش و حافظه با هیپنوتیزم دیده است. در این مطلب می خواهیم بدانیم با هیپنوتیزم، از یک انسان می تواند نابغه بسازد یا خیر؟

عملکرد هیپنوتیزم در افزایش هوش

با هیپنوتیزم عمیق می توان توان فکری و ذهنی فرد هیپنوتیزم شده را بالا برد. این توان فکری با حالت معمولی و بیداریش بسیار متفاوت است. ذهن افراد با هیپنوتیزم قابل برنامه ریزی است و این نظر بسیار از دانشمندان است. روانشناسان و درمانگران اعتقاد دارند که می توانند ذهن را با هیپنوتیزم شرطی کنند و بروندادهای خاصی را بروز نمایند. برای این کار باید دروندادها تغییر کنند. برنامه های ذهنی همه تغییر کنند. پس عادت های قبلی همه از ذهن از بین رفته و عادت های جدید جایگزین آن می شوند.

هیپنوتراپی در افزایش هوش

عملکرد هیپنوتیزم در افزایش هوش

در افزایش هوش با هیپنوتیزم در واقع تمرکز بر روی هدف صورت می گیرد و بمبارانی در ذهن اتفاق می افتد. در هیپنوتیزم و افزایش هوش با هیپنوتراپی، تمرکز بر ذهن هدف اصلی است. آشفتگی و نامتمرکز بودن ذهن با هیپنوتیزم برطرف شده و قوای ذهنی در افراد متمرکز می شود. این تمرکز یک قدرت و نیروی خارق العاده ای را ایجاد می کند. درست مانند ذره بین که نور را در یک نقطه جمع می کند و حرارتی زیاد تولید می شود تا آتش ایجاد شود.

در حالت خلسه هیپنوتیزمی می توان ذهن فرد هیپنوتیزم شونده را برنامه ریزی کرد. درست مانند نصب یک نرم افزار در سیستم کامپیوتر که کامپیوتر باید ان برنامه را اجرا کند.

در هیپنوتیزم می توان از یک فرد معمولی، هنرمند، ادیب و ریاضیدان ساخت. همه اینها با تمرکز ذهن و مغز صورت می گیرد. وقتی مغز برای یک هدف خاصی تمرکز پیدا می کند، فعالیت های برجسته ای نمایان می شود و به ظهور می رسد.

حتی انیشتین هم با تمرکز بر ذهن توانست نظریه بزرگ نسبیت را در جهان مطرح کند و اظهار نماید. هر فردی در مرحله متوسط هم که باشد دارای استعدادهای بالقوه ای است که خفته است. روش به کار انداختن مغز و استفاده از سلول های مغزی است که ماختلاف بین یک نابغه و فرد عادی را موجب می شود.  با هیپنوتیزم تمرکز در قوا صورت می گیرد و سلول های مغزی بیشتری بر روی یک نقطه و یک موضوع  متمرکز می شود.

با توجه به موارد و مطالبی که بیان شد با قاطعیت می توان گفت که هیپنوتیزم می تواند از یک فرد عادی، نابغه بسازد.

از بین بردن افکار منفی در افزایش هوش با هیپنوتیزم

قسمت زیادی از هوش افراد به مقدار و میزان اعتماد آن فرد به هوشش خود باز می گردد. باید از درونی ترین قسمت در بدنمان دست به عمل زده تا خلاقیت نمایان شود. باید با اطمینان خاطر نسبت به قدرت ذهنی با موارد و مسائل رو به رو شد.

بعضی از افکار و سلول های ذهنی مان درگیر مسائل و موارد منفی و مایوس کننده هستند. ممکن است فردی به دلیل ترس از مسخره شدن توسط دیگران و یا شکست خوردن نتواند توانایی های واقعی خودش را بروز دهد و این عاملی برای استفاده کمتر از ذهن می شود. آن وقت است که کم هوشی نسبت داده می شود. درگیری با افکار منفی باعث می شود تا هوش ما از آن چه که باید باشد کمتر نشان داده شود. با هیپنوتیزم می توان ترس ها و ناامیدی ها را از خود دور کرد و باورهای مثبت جایگرین ان شود.

مزیت افزایش هوش با هیپنوتیزم

  • تقویت و بهبود عملکرد هوش
  • باهوش تر شدن و نامحدود شدن در قدرت هوشی
  • کنترل بیشتر و مدیریت موفق در اجتماع و جامعه
  • دستیابی به درجات عالی
  • ابراز و بیان شفاهی احساسات خود
  • وضوح ذهن در مسائل زندگی
  • تقویت هوش هیجانی
  • آشکار شدن نبوغ ذاتی در افراد
  • توانایی و قدرت یادگیری همه مهارت های مورد نیاز برای موفقیت
  • هوشیاری و زیرکی در افراد
  • افزایش هوش اجتماعی و ایجاد تعمامل خوب با دیگران
  • افزایش حس کنجکاوی
  • تبدیل شدن به یک متفکر حرفه ای
  • به حداکثر رساندن پتانسیل ادراکی
  • افزایش سرعت در پردازش اطلاعات

تقویت حافظه با هیپنوتیزم

تقویت حافظه با هیپنوتراپی

تقویت حافظه با هیپنوتیزم

همانگونه که مشخص است، معنی هیپنوتیزم به معنی تمرکز زیاد و یا super consentration  است. ما در هیپنوتیزم در یک حالتی از تمرکز بسیار بالا قرار داریم. تمرکز به معنی افزایش دقت بالا است. پس افزایش دقت است که باعث افزایش تمرکز در افراد می شود. تمرکز بالا به معنی توجه بسیار زیاد است.

حافظه انسان با تمرکز یک رابطه مستقیم دارد. پس تمرکز بالا، توجه خیلی زیاد را در بر دارد. در حالت هیپنوتیزمی تمرکز بالا می رود در نتیجه دقت و توجه هم بیشتر می شود. پس تقویت حافظه با هیپنوتیزم در اثر بالا بردن تمرکز با هیپنوتیزم صورت می گیرد. کارایی حافظه انسان با هیپنوتیزم افزایش می یابد و مثلا در هیپنوتیزم مطلبی را با یکبار مطالعه می توانید حفظ شوید و به خاطرتان بسپارید.

نکات مهم در تقویت حافظه

تنش ها را از ذهن خودتان پاک کنید. با پاک کردن تنش ها از مغزتان می توانید سلول های حافظه را بیشتر کنید. توجه به نکاتی که بیان می شود از تنش ذهن افراد می کاهد.

  1. با تمرین نفس و ریلکسیشن و تقویت حافظه با هیپنوتیزم
  2. تنظیم کردن خواب و متعادل ساختن آن
  3. پرهیز از نوشیدنی های کافئین دار
  4. جلوگیری از مصرف مشروبات الکی
  5. ورزش کردن
  6. مطابقت دادن سطح توقعات شما با واقعیت ها چ
  7. خندیدن و شاد بودن
  8. هدفمند زندگی کردن
  9. درمان بیماری ها
  10. داشتن رژیم غذایی برای سلامت مغز
سخن آخر

با مطالبی که در این مقاله مطرح شد، بهترین روش برای تقویت هوش و حافظه، اصلاح الگوها در ضمیر ناخوداگاه است. ضمیر ناخوداگاه در افراد می تواند شما را به هر هدفی که دارید برساند. با دسترسی به ناخوداگاه و بارگذاری جدید در آن، اهداف و آرزوهایتان را به ظهور برسانید. با افزایش هوش با هیپنوتیزم می توانید سرعت رشد در ایجاد تغییرات بهینه و مثبت افزایش دهید.

سوالات متداول افزایش هوش با هیپنوتیزم

1چگونه با هیپنوتراپی تقویت و افزایش هوش اتفاق می افتد؟
افزایش هوش رابطه مستقیمی با افزایش تمرکز دارد. با افزایش تمرکز در هیپنوتیزم، افزایش هوش اتفاق می افتد.
2آیا فقط افراد کم هوش هیپنوتیزم می شوند؟
همه افراد با هر ضریب هوشی می توانند هیپنوتیزم شوند. 90 درصد افراد قابلیت هیپنوتیزم شدن را دارند.
3چرا در هیپنوتیزم برنامه ریزی ذهنی باید انجام شود؟
برای رسیدن به اهداف و باورهای درست باید باورهای غلط و تثبیت شده را از راه هیپنوتیزم درمانی از بین برد. موارد منفی و مایوس کننده عامل مهمی در نمایان نشدن توانایی ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین