افزایش انگیزه با هیپنوتیزم

افزایش انگیزه

افزایش انگیزه با هیپنوتیزم

افرادی که در زندگی بی انگیزه هستند، انرژی و محرک کافی هم برای ادامه زندگی ندارند. نداشتن انگیزه در زندگی نباید نادیده گرفته شود و نیاز به توجه و درمان دارد. هرچه زمان بیشتری بگذرد، درمان هم سخت تر می شود و مسئله پیچیده تر می شود. افزایش انگیزه با هیپنوتیزم از راه هایآن بیشتر درمان این اختلال است که در ادامه درباره آن بیشتر می خوانیم.

جملاتی که از یک فرد بی انگیزه می توان شنید سرشار از یاس و ناامیدی است. خسته ام و حوصله کاری را ندارم. کسی مرا درک نمی کند. این ها جملاتی است که از یک فرد بی انگیزه می شنوید.

انگیزه از ذهن ناخوداگاه می آید. برای همین می توانیم متوجه شویم که باید در چه سطح و میزانی از درون بیابیم. و اینکه چگونه بتوانیم به ان دست پیدا کنیم. باید بتوانیم ذهن ناخوداگاهمان را بر طبق برنامه ها برای بارور کردن انگیزه در خود در جهت انجام کارهایمان حفظ نماییم. افزایش انگیزه با هیپنوتیزم می تواند راهی سریع برای تغییر در نوع عادات فرسایشی و از بین برنده و تفکرات منفی در ذهن ناخوداگاهمان باشد.

افزایش انگیزه

افزایش انگیزه با هیپنوتیزم

مزیت ایجاد افزایش انگیزه با هیپنوتیزم

  • لیست کارهایی را که قصد دارید انجام دهید را در ناخوداگاه خود تقویت می کنید.
  • کسب اشتیاق و انرژی در خودتان و انجام کارهای روزانه
  • ایجاد خودانگیختگی و هیجان بالا برای کسب اهداف بالاتر
  • افزایش امید و انگیزه
  • افزایش اراده در افراد
  • بیشتر شدن تمرکز ذهنی

با هیپنوتیزم می توان به آرامش زیادی رسید. استعدادهایتان را کشف کنید و با جسارت اهدافتان را تعریف کنید. با هیپنوتیزم باورهای مخرب در شما از بین رفته و باورهای مثبت به ذهن القاء می شود. تمرکز و قابلیت های ذهنی در شما بیشتر شده و گسترش پیدا می کند. با افزایش انگیزه با هیپنوتیزم  می توانید عملکرد بهتری در راستای رسیدن به اهدافتان داشته باشید.

افزایش انگیزه با هیپنوتیزم

مزیت ایجاد افزایش انگیزه با هیپنوتیزم

برنامه ریزی ذهن برای افزایش انگیزه

قسمت بزرگی از عملکردهای ما در زندگی به باورهایمان بستگی دارد. ما از سقفی که برای خودمان ساخته ایم نمی توانیم فراتر برویم. بیشتر اوقات درگیر باورهای اشتباه و مخرب می شویم. این باورها محدود کننده هستند و سالها ما را اسیر خود می کنند.

ذهن نیمه هوشیار ما بسیار قوی است و چه از آن در حال فعال استفاده نماییم و چه نه، کار خود را می کند و در حال عمل کردن است. اگر درست برنامه ریزی نشود، در حال انجام عمل بر عکس خواسته و آرزوهایمان است.  اما اگر درست عمل شود، بهترین رفیق ما خواهد بود.

برنامه ریزی ذهن به معنی جایگزینی وسایل نو با وسایل کهنه است. یعنی جایگزین کردن باورهای مثبت به جای باورهای غلط و منفی است. باورها بر ذهن حکومت می کنند و خیلی سخت است باور دیگری را بپذیرند تا جایگزینشان شود. باورها می توانند ورودی ذهن را از بین برده و تحریف کنند و آن طوری که می خواهند، تعبیر کنند. برای تغییر در باورها و برنامه ریزی ذهن باید راه میان بر و قدرتمندی را انتخاب کرد که ذهن را فریب داده و باورهای درست را جایگزین کند. بهترین راه افزایش انگیزه با هیپنوتیزم  است. هینوتیزم ذهن را هک می کند و باورهای درست را جایگزین آن می کند.

نشانه های بی انگیزگی در فرد

افرادی که بی انگیزه هستند، اغلب خودشان متوجه نمی شوند. به خیال خود زندگی نرمال و عادی دارند. باید افراد دیگر با دیدن نشانه ها به فرد بی انگیزه، وجود اختلال در او را گوشزد کنند. از نشانه های بی انگیزگی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عدم نظافت و توجه نکردن به ظاهر خود
  • نرسیدن به کارها و شرکت نکردن در جلسات کاری
  • نداشتن ارتیاط با دیگران یا محدود کردن ارتباط اجتماعی

علت ایجاد بی انگیزگی در افراد چیست؟

بی انگیزگی در افراد  از نشانه های وجود اسکیزوفرنی می باشد. مصرف دارو هم می تواند از دلایل آن باشد. مصرف داروهای ضد روان پریشی هم از عوامل ایجاد بی انگیزگی است. بی انگیزگی می تواند به دلایل زیر ایجاد شود.

  • افسردگی
  • بیماری دو قطبی
  • اختلال استرس بعد از سانحه
  • سندرم قبل از قاعدگی
  • بیماری آلزایمر
  • آسیب تروماتیک مغزی

تشخیص بیماری بی انگیزگی

یک متخصص روانشناس و روانپزشک می تواند بی انگیزشی در افراد را تشخیص دهند. اگر دارای نشانه هایی از بیماری افسردگی، اسکیزوفرنی و دیگر موارد که باعث بی انگیزشی در خودتان هستید حتما به روان درمانگر مراجعه نمایید. افزایش انگیزه با هیپنوتیزم از راه های درمان است که روان درمانگر با بررسی شدت بیماری، نوع آن و سابقه پزشکی کاربر، به درمان می پردازد.

راه کارهایی برای افزایش انگیزه

 افزایش انگیزه

راه کارهایی برای افزایش انگیزه

ممکن است که انجام کارهای روزانه شما را خسته کند وحوصله هم نداشته باشید. بهتر اسا یکسری اهداف کوچک برای خودتان تنظیم و برنامه ریزی کنید. در اینصورت به انجام کارهایتان برسید. چند مورد برای پیدا کردن انگیزه برایتان بیان می کنیم.

از تخت جدا شده و لباس را عوض کنید.

بیرون آمدن از تخت از مهم ترین دستاوردها در مبارزه با بی انگیزگی است. نوشته های انگیزشی را در مقابل خود قرار داده تا هر روز با دیدن آن ها انرژی بگیرید. جمله هایی مانند: من می توانم. من باید به هدفم برسم. تسلیم نشو و از این دسته.

گاهی پباده روی کنید.

ورزش کردن و تحرک داشتن، انرژی خوب در شما تولید می کند. هورمون اندورفین در شما آزاد شده که باعث احساس خوب در شما خواهد شد.

برنامه ریزی های سخت و بیش از حد نداشته باشید.

هدفتان را طوری تعیین کنید که به آن برسید و خود را تشویق کنید. هر چقدر هم که هدف کوچک باشد.

دور ریختن تفکرات و باورهای منفی

معاشرت داشته باشید.

برای ارتباط اجتماعی خود، افرادی را انتخاب کنید که روحیه و احساس مثبت در زندگی دارند و شاد و سرزنده اند. می توانید به افراد نیازمند کمک کنید. کمک کردن احساس خوبی در فرد ایجاد می کند. کمک کردن به انسان ها و حیوانات روحیه و انگیزش را در فرد بالا می برد.

سخن آخر

نداشتن انگیزه در زندگی به دلایل زیادی ایجاد می شود. باید آن را ریشه یابی کرد. درمان این اختلال باید به دست درمانگری توانا و با تجربه و بهترین دکتر هیپنوتیزم انجام شود تا بهترین راه برای رفع بی انگیزشی در فرد به کار گرفته شود. افزایش انگیزه با هیپنوتیزم  از بهترین راه های مبارزه با بی انگیزه بودن در زندگی است. با هیپنوتیزم درمانی می توانید به آرامش برسید و به راحتی به اهدافتان دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین