آیا می توان با هیپنوتیزم لاغر شد؟

لاغری با هیپنوتیزم

آیا می توان با هیپنوتیزم لاغر شد؟

اضافه وزن و چاقی علاوه بر اینکه باعث ظاهر ناموزون و نازیبایی را برای افراد ایجاد می کند باعث به وجود آومدن بیماری هایی چون دیابت، فشارخون بالا، مشکلات قلبی و غیره می شود. خیلی از ماها بسیاری از روش ها را برای لاغر شدن و کاهش وزن انتخب کرده ایم ولی یقینا به موفقیت نرسیدیم و حداقل درصد بسیار کمی توانستند به نتیجه دلخواهشان از لاغر شدن برسند. در این مقاله درباره اینکه آیا می توان با هیپنوتیزم لاغر شد درباره لاغری با هیپنوتراپی می آموزیم.

هیپنوتراپی و هیپنوتیزم لاغری چیست؟

لاغری با هیپنوتیزم

تاثیر هیپنوتیزم بر لاغری

در هیپنوتیزم درمانگر فقط به آرامش کردن افراد و و کمک به تمرکز ذهن می کند. افرادی هستند که لاغری با هیپنوتیزم را هنوز قبول ندارند ولی محققان با تحقیقات و پژوهش ثابت کرده اند که می توان با هیپنوتیزم لاغر شد. در هیپنوتیزم تمرکز و دقت فرد بیشتر می شود و آرامش درونی ایجاد می شود. این زمانی است که ضمیر ناخوداگاه فعال است و ضمیر آگاه در آرامش است.

هیپنوتیزم از طریق پزشکان برای درمان عادت های نادرست و خشونت و استرس و تسکین درد استفاده می شود. با توجه به اینکه هیپنوتیزم در درمان بسیاری از بیماری ها موفق عمل کرده است، پزشکان و متخصصین از هیپنوتیزم برای درمان پرخوری و لاغری هم بهره می برند. در هیپنوتیزم ناخوداگاه فرد هوشیار می شود. در واقع ذهن ناخوداگاه است که بر همه تصمیم گیری ها اثر می گذارد. هیپنوتیزم درمان بیماری هایی سخت را هم آسان کرده است.

با هیپنوتیزم می توان مواردی را که جلوی موفقیت افراد را می گیرد، از بین برد. با شناخت و آگاهی از طریق هیپنوتراپی با بهترین دکتر هیپنوتیزم می توان سدها را از بین برد. پس با هیپنوتیزم می توان عادات بد را از بین برد و سبک زندگی را سالم نمود. این تکنیک لاغری با هیپنوتیزم است.

پس در جواب سوال آیا می توان با هیپنوتیزم لاغر شد باید گفت که هیپنوتیزم منطقی علمی دارد و درمان هیپنوتیزمی برای لاغر شدن هم علمی است.

عملکرد هیپنوتیزم در لاغری چگونه است؟

برای اینکه عملکرد هیپنوتیزم در لاغری را بدانیم باید با به شیوه و روش عملکرد مغز در هیپنوتیزم پرداخت. عصب شناسان و پژوهشگران در مورد علومی که به ادراک ارتباط دارد، به نکات بسیار مهم و با ارزشی مربوط به پاسخگویی مغز به هیپنوتیزم رسیده اند. اما این نکته را هم باید گوشزد کرد که هیپنوتیزم برای لاغری انواع روش های گوناگونی را در بر می گیرد. از انواع هیپنوتیزم می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

  • هیپنوتیزم شناختی رفتاری
  • هیپنوتیزم سایکودینامیک و روان پویایی
  • هیپنوتیزم اریکسونی
افزایش اراده در هیپنوتیزم

هیپنوتیزم و لاغری

لاغری با هیپنوتیزم برای چه کسانی مناسب است؟

هیپنوتیزم از طریق راه های مختلف به بیماران کمک می کند تا رفتار خود را تغییر داده و شیوه زندگی بهتری را داشته باشند. در خیلی از مواقع هم در پروسه های درمانی از هیپنوتیزم برای تکمیل درمان استفاده می کنند. در واقع هیپنوتراپی مکمل درمان هم است.

همه افراد با توجه به نیازشان از هیپنوتیزم در دمان استفاده می کنند. البته باید این رویکرد را درک کنند و به آن پاسخ بدهند. برای انجام هیپنو تیزم بهتر است یک درمانگر باتجربه و مطمئن را انتخاب کنید. درمانگر در ابتدای درمان سوال هایی می پرسد که وضعیت شما را در پذیرش هیپنوتیزم بسنجد. سلامت جسمی هم در شما سنجیده می شود. بر همین اساس نوع هیپنوتیزم تعداد جلسات و طول مدت مشخص می شود.

لاغری با هیپنوتیزم چقدر طول می کشد؟

اینکه درمان با هیپنوتیزم برای لاغری چقدر طول می کشد بستگی به میزان هیپنوتیزم پذیری در افراد دارد. البته در همان جلسات ابتدایی درمانگر با بررسی وضعیت افراد می تواند طول دروره درمان را تشخیص دهد که چند هفته و یا  چند ماه نیاز به جلسات درمانی است. در حالت کلی می توان گفت که 12 تا 24 جلسه برای هیپنوتراپی لاغری تعیین جلسات می شود. گفته می شود که بالای 90 درصد از افراد با این روش به لاغری و نتیجه خوبی دست پیدا کرده اند.

فواید لاغری با هیپنوتراپی

  • کنترل اشتها
  • درمان دیابت
  • تقویت اراده
  • تقویت خودکنترلی در پرخوری
  • کمک به حفظ وزن متعادل
  • افزایش اعتماد به نفس
  • تعیین هدف
  • درمان استرس و اضطراب

چه اتفاقاتی در جلسات درمانی هیپنوتیزم با لاغری می افتد؟

رسیدن به لاغری با هیپنوتیزم

هبپنوتیزم و لاغری

  1. اولین کار این است که ذهن شما توسط هیپنوتراپ آرام می شود.
  2. با آرامش ذهن و بدن شما، دکتر هیپنوتیزم به ضمیر ناخوداگاه دسترسی پیدا کرده و درمان را آغاز می کند.
  3. دلیل پرخوری را بررسی کرده و برای درمان آن راه های زیادی را تعیین می کند. می توانید راه حل هایی که در شما ایجاد حس خوشایندی را دارد، انجام دهید.
  4. درمانگر با اشتراک گذاری تصاویر ذهنی در شما باعث می شود که تصوری از رسیدن به اهدافتان را داشته باشید.
  5. در پایان هیپنوتراپیست از شما می خواهد که از حالت هیپنوتیزمی خارج شده و به شرایط عادی و اولیه برگردید.

نکاتی برای کاهش وزن

درست است که می توان با هیپنوتیزم لاغر کرد ولی باید یکسری موارد مهم را در ایجاد لاغری هم رعایت کرد. از این موارد به گزینه های زیر اشاره می کنیم.

  • تحرک بدنی را بیشتر کنید.
  • دفترچه یادداشت غذایی داشته باشید.
  • مصرف میوه و سبزیجات
  • نوشیدن آب تا هشت لیوان با توجه به نیاز بدنتان
سخن آخر

در پاسخ به سوال آیا می توان با هیپنوتیزم لاغر شد دریافتیم که بله می توان با هیپنوتیزم لاغر شد و این لاغری از طریق ایجاد اراده و ترک عادت های بد با هیپنوتیزم صورت می گیرد. با هیپنوتراپی لاغری میل به پرخوری و زیاد خوردن از بین می رود و استرس و اضطرابی که باعث پرخوری می شود هم از بین می رود. جلسات درمانی با توجه به تیپ بدنی در افراد مشخص می شود. کلینیک حس نو با بهترین دکتر هیپنوتیزم برای آشنایی و تعیین وضعیت در درمان، مشاوره انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین