بهترین روانشناس تهران

بهترین روانشناس ازدواج

موارد ضروری در مشاوره ازدواج

البته در مشاوره ازدواج ما سعی بر این داریم که همه موارد را در شخصیت طرفین مورد برسی قرار دهیم و نقاط مشترک آنها را پیدا کنیم، اما مواردی وجود دارند که از همه ضروری تر می باشند که در این پاراگراف به معرفی آنها پرداخته ایم، البته منظور ما این نیست که طرفین باید دقیقا مثل یکدیگر باشند اما بهتر است تا حد ممکن در یک سطح قرار داشته باشند. برای اطلاع از بهترین روانشناس تهران با ما همراه باشید.

  • یکی از مهمترین مسائل که در مشاوره ازدواج مورد برسی قرار میگیرد، توجه به سطح فرهنگ طرفین و البته میزان دانش آنها است.
  • بهتر است سطح شعور و هوش آنها برابر و همشکل باشد.
  • سطح مالی و مهمتر از آن سطح اجتماعی بسیار مهم می باشد.
  • در این مشاوره روحیات و خلق و خوی طرفین مورد برسی قرار میگیرد.
  • یکی از دیگر موارد برسی سطح مسئولیت پذیری و درک متقابل است.

در ادامه این نوشته بیشتر در رابطه با بهترین روانشناس ازدواج برای شما نوشته ایم.

موارد ضروری در مشاوره

مشاوره

بهترین روانشناس ازدواج

بهترین روانشناس ازدواج کسی است که به خوبی شما را یاری دهد تا بتوانید با شناخت بیشتر انتخابی درست و مناسب را داشته باشید. آرامش و خوشبختی می تواند یکی از مهمترین ثمره های یک ازدواج موفق باشد، برای رسیدن به این اهداف لازم است در ابتدا شناخت کافی از یکدیگر داشته باشیم و روانشناس بهترین گزینه برای یاری می باشد. همانطور که می دانید در کشور ما بیشتر ازدواج ها به صورت سنتی صورت می پذیرد و در این شرایط ممکن است یکسری موارد رخ دهد که موجب شود شما شناخت خوبی از طرف پیدا نکنید، به عنوان مثال ممکن است زمانی که دختر و پسر به هدف ازدواج با یکدیگر صحبت می کنند در مورد همه چیز نتوانند با یکدیگر راحت و صادق باشند، این به این معنا است که ممکن از هرکدام از این دو فرد سعی بر این داشته باشند که بهترین خصوصیات خود را نمایش دهند و از ناراحتی ها و مشکلات خود صحبت نکنند از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از ازدواج به جلسات مشاوره ازدواج مراجعه فرمایید، چرا که یک مشاور خوب اصولا مواردی را مورد مطالعه قرار می دهد که در زندگی مشترک می تواند بسیار تاثیر گذار باشد در ضمن ما در مرکز مشاوره حس نو تست های شخصیتی ای که دارای اعتبار بالایی هستند را از شما می گیریم و این تست ها می تواند تا مقدار زیادی اختلالات شخصیتی و روانی طرفین را مشخص کند.

بهترین روانشناس ازدواج

بهترین روانشناس

تشریح مشاوره پیش از ازدواج

برای تشریح مشاوره پیش از ازدواج باید گفت شما به دو دلیل می توانید پیش از ازدواج مشاوره ازدواج بگیرید، یکی زمانی که شما قصد ازدواج دارید اما فرد خاصی در زندگی شما نیست، که در این مورد ما به شما کمک می کنیم تا در انتخاب فرد مورد نظر به شکل صحیحی برخورد نمایید.

دوم اینکه شما با کسی در ارتباط هستید که در این صورت حتما به شما پیشنهاد می دهیم که به مشاوره ازدواج مراجعه فرمایید، چرا که شما با این روش می توانید سطح تناسب و سازگاری با طرف مقابل خود را اندازه گیری نمایید. در این مشاوره نقاط ضعف و قدرت طرفین مشخص می شود و هر دو متوجه می شوند که خودشان و طرف مقابلشان تا چه حد می تواند همسر خوبی باشد و در صورتی که تفاهم های لازم وجود داشته باشند می توان انتظار زازدواجی موفق را داشت.

مزایای اجتماعی ازدواج

به یاد داشته باشید که تشکیل خانواده حتما به بالا بردن سطح سلامت جامعه کمک شایانی می کند، از دید بسیاری از بزرگان ازدواج از ملاک های جامعه سالم می باشد، یکی از دیگر مزایای اجتماعی ازدواج تداوم نسل می باشد که بسیار با اهمیت است چرا که ما میشه به نیروی جوان نیازمند می باشیم. از طرفی دیگر می توان گفت ازدواج امید به زندگی را افزایش می دهد از این رو به سلامت روان جامعه کمک شایانی می کند. ازدواج می تواند بسیار زیاد به ارتقای شخصیتی و روحی افراد کمک کند.

مزایای اجتماعی ازدواج

ازدواج

فواید ازدواج

از لحاظ روانی حتما می توان گفت ازدواج های سالم و نرمال شما را یاری می دهد :

ازدواج حتما می تواند آرامش فرد را بیشتر کند البته در شرایطی که زوجین قصد ایجاد آرامش در یکدیگر را داشته باشند در این صورت بدانید که شما بهترین کسانی هستید که می توانید به یکدیگر آرامش دهید چرا که پیوندی دائمی و نا محدود را دارا می باشید.

همانطور که میدانید انسان همواره در زندگی نیازمند دریافت عشق و محبت می باشد، اما باور داشته باشید که عمیق ترین و بهترین عشق را می توان بعد از ازدواج تجربه کرد.

یکی از دیگر دستاورد های ازدواج مسئولیت پذیری می باشد که به خودی خود می تواند بسیار با اهمیت باشد و شخصیت فرد را پخته تر می نماید.

درضمن ازدواج به غیر از فواید روحی فواید جسمی زیادی را نیز دارا می باشد مانند: بهبود حس بویایی، کاهش وزن و تناسب اندام، کاهش بیماری های قلبی، بالا رفتن مقاومت بدن در مقابل درد، سلامت پروستات و افزایش جریان خون از جمله فواید آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین